The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رفتارهای نامناسبی که تندرستی فرزند را به خطر می اندازد!

کودکان از رفتارها و عملکرد والدین شان الگو برداری و تقلید می کنند. تنبیه کردن یا پاداش دادن روش های مناسبی برای آموزش عادات سالم به فرزندان نیست. مشارکت کردن در فعالیت های مثبت و بروز دادن رفتارهای سالم از جمله بهترین روش های آموزش عادات مثبت است. الگوی مناسب شاد بودن و حفظ وزن ایده آل برای فرزندان تان باشید.

رفتار ناپسند 1: انتقاد از خود

انتقاد از خود اعتماد به نفس را نابود کرده و رفتار و کردارتان را در ناخود آگاه تان بد و ناپسند جلوه می دهد. کودکان - به خصوص دختر بچه ها - به راحتی تحت تاثیر حرف های مادرشان قرار می گیرند و در آینده با فقدان شناخت نشانه های عدم اعتماد به نفس در کودکان! و تصویر منفی از بدن مواجه می شوند که باعث به وجود آمدن عادات منفی - اختلالات تغذیه و کاهش و افزایش شدید وزن - می شود.

عادت ناپسند 2: غذا خوردن احساسی

اگر غذا می خورید تا حس نا امیدی و افسردگی تان از بین برود، باید بدانید پیام نادرستی به فرزندان تان می دهید. با این کار نشان می دهید غذا خوردن روشی مناسب برای بهبود احساسات است. گفت و گو با دوستان و پیاده روی کردن را جایگزین غذا خوردن بکنید.

عادت ناپسند 3: غرق شدن در اتاق های چت، شبکه های اجتماعی و ایمیل

وقتی خودتان سر میز غذا خوری از گوشی موبایل استفاده می کنید، منصفانه نیست که فرزندان تان را از این کار منع کنید. قوانین روشنی برای استفاده از تبلت، تلفن همراه و ... در خانه وضع و اجرا کنید. کودکانی که بیش از اندازه مقابل تلویزیون و مانیتور کامپیوتر می نشینند و گوشی موبایل و تبلت در دست می گیرند با کم و بی خوابی، افزایش وزن و افت تحصیلی دست و پنجه نرم خواهند کرد. اما خطر ابتلاء به چاقی، کودکانی که وعده شام را با اعضای خانواده می خورند کمتر تهدید می کند. 

عادت ناپسند 4: استفاده بیش از اندازه از مواد بهداشتی و آرایشی

یکی از محبوب ترین بازی های دختر بچه ها لباس پوشیدن و آرایش کردن است. اما کارشناسان معتقدند باید مراقب مدت زمان این گونه بازی ها بود و از طولانی شدن شان جلوگیری کرد. همچنین والدین - به خصوص مادران - نباید به کرات در مقابل کودکان از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده کنند و آنها را عامل حفظ زیبایی شان بدانند. آنها علاوه بر اهمیت دادن به بازی های فرزندشان باید او را به پیاده روی و ورزش کردن ترغیب کنند.

عادت ناپسند 5: نوشیدن نوشابه های الکلی با هدف کاهش استرس و بهبود خلق و خو

اگر پس از اتمام روزی بد و خسته کننده به خانه آمده اید و می گویید:" باید الکل بنوشم "، به فرزندتان نشان داده اید که مصرف الکل راهی مناسب برای از میان بردن استرس و بهبود خلق و خو است. بهتر است به جای نوشیدن الکل، همراه سایر اعضای خانواده ورزش کنید یا تکنیک های تمدد اعصاب و حفظ آرامش را اجرا کنید. 

عادت ناپسند 6: ایجاد رقابت ناپسند

ایجاد رقابت ناپسند در میان همکلاسی ها، خواهران و برادران فرزندتان نادرست است. به جای این کار آنها را تشویق کنید به همسالان شان کمک و در فعالیت های گروهی مشارکت کنند.

عادت ناپسند 7: جر و بحث و دعوا کردن

اگر شما و همسرتان یک سره در حال جر و بحث و دعوا کردن هستید، فرزندان تان می آموزند که این گونه رفتارها عادی و طبیعی هستتند. استرس، جر و بحث و دعوا کردن را تشدید می کند. استرس تان را کنترل می کنید؟ اگر پاسخ تان منفی است، با مراجعه به متخصص مشاوره یا متخصص روان شناس می توانید تکنیک های کنترل و و مدیریت استرس را بیاموزید. مشاجره کردن والدین ممکن است در ابتدا حس خوبی به فرزندان بدهد اما در دراز مدت به روح و روان شان آسیب می زند. همچنین، اضطرابی که در نتیجه جر و بحث و نزاع والدین در کودکان ایجاد می شود تبعات منفی بیشماری دارد. از جمله علایم و نشانه های وجود استرس افزایش وزن و ابتلاء به چاقی است.

عادت ناپسند 8: غیبت کردن

غیبت کردن پشت سر دیگران از جمله نشانه های فقدان اعتماد به نفس است. متاسفانه اکثر قریب به اتفاق والدین بدون اطلاع از تاثیر منفی این کار بر روح و روان فرزندان چنین می کنند. به جای غیبت کردن پشت سر دیگران یا تماشای برنامه های تلویزیونی که این کار را می کنند همراه فرزندتان پیاده روی و دوچرخه سواری کنید.

منبع: webmd