The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با 9 نکته مفید درباره خواب فرزندان آشنا شوید!

یکی از فواید چرت زدن کودک تان، پیشگیری از بد خلقی اوست. بدن های کوچک برای رشد و نمو و حفظ تندرستی به ارتقاء مهارت زبانی کودکان با چرت زدن! نیاز دارند. عضلات بدن آنها در خواب ترمیم می شوند. خواب همچنین سیگنال هایی که به فرزندتان می گویند گرشنه یا سیر است را کنترل می کند. به معنای دیگر تاثیر مستقیمی در حفظ تندرستی او ایفا می کند.

تقویت مغز با خوابیدن

مغز فرزندتان در حین خوابیدن اطلاعات جمع آوری شده را طبقه بندی کرده و کلید آموختن را روشن می کند. فرزندتان همچنین به خوابیدن نیاز دارد تا تمرکز حواسش را در مدرسه حفظ کرده و ضریب خطا در درک مطالب، حل مسائل و انجام دادن تکالیف کم کند.

فرزندتان به چند ساعت خواب نیاز دارد

کودکان بیش از بزرگسالان به چرت زدن نیاز دارند. کودکان نوپا باید در طول شبانه روز بین 11 تا 14 ساعت بخوابند. کودکان سه تا پنج ساله باید بین 11 تا 13 ساعت در شبانه روز بخوابند. اگر فرزندتان شش تا 13 ساله است، او باید 9 تا 11 ساعت در شبانه روز بخوابد. جوانان نیز باید 8 تا 10 ساعت در شبانه روز بخوابند.

فرزندتان به چرت زدن نیاز دارد؟

ساعات چرت زدن فرزندتان با ساعات خواب شبانه او رابطه معکوس دارد. اگر فرزندتان شب ها هشت ساعت می خواهد روز بعد باید شش ساعت چرت بزند. اکثر قریب به اتفاق کودکان پنج ساله در روز چرت نمی زنند. اگر فرزندتان روزها چرت می زند باید شب ها زودتر به رختخواب برود.

فرزندم سر موقع می خوابد؟

به موقع خوابیدن فرزندتان غیر ممکن نیست، اما کار ساده ای هم نیست. برخی از عواملی که ساعت درونی بدن فرزندتان را تحرک می کند تا او را به سوی تختخواب هل دهند عبارتند از: خنک، تاریک، کم نور بودن اتاق و خاموش بودن خواب شبانه را فدای تلویزیون نکنید!، موبایل و تبلت است.

مدرسه باید دیرتر شروع به کار کند؟

تعیین ساعت شروع به کار مدارس به معضلی بحث بر انگیز تبدیل شده که راه حل ساده ای ندارد. برخی از مدارس مقطع دبیرستان پیش از ساعت هشت صبح شروع به کار می کنند. دانش آموزانی که در این گونه مدارس تحصیل می کنند باید پیش از ساعت 11 شب به رختخواب بروند و بخوابند. یافته های دانشمندان مدرسه رفتار و جامعه شناسی دانشگاه ویرجنیا نشان می دهند، نتیجه آغاز به کار دیر هنگام مدارس افزایش بازدهی تحصیلی در دانش آموزان است. 

فرزندم به اندازه کافی می خوابد؟

اگر فرزندتان 15 تا 30 دقیقه پس از ورود به رختخواب می خوابد و صبح ها به راحتی بر می خیزد به احتمال بسیار زیاد به اندازه کافی می خوابد. برای این که مطمئن شوید فرزندتان خوابیده نیازی به مراجعه مکرر به اتاق خوابش نیست. عدم نیاز به چرت زدن در مدرسه و خانه از جمله علایم و نشانه های خواب کافی است.

اختلال خواب

بی خوابی و بیدار شدن مکرر فرزندتان از خواب می تواند بخشی از پروسه رشد ونمو باشد. اما در برخی موارد، اختلالات و بیماری های مختلف عامل بروز اختلال خواب می شوند. در خواب به راحتی تنفس نمی کند، خر و پوف می کند و فواصل دم و باز دم هایش طولانی است. او باید از نظر ابتلا به بیماری آپنه - توقف تنفس - بررسی شود. راه رفتن در خواب، شب ادراری، کابوس های شبانه و ... می توانند از جمله علایم و نشنانه های اختلال خواب باشند. با پزشک متخصص اطفال برای یافتن راه حل مشورت کنید.

خواب اندک یا اختلال نقص توجه - بیش فعالی

میزان خواب و رشد بدن فرزندتان تناسب ندارند. شما خواب هستید اما فرزندتان از در و دیوار بالا می رود. این گونه رفتارها احتمال ابتلاء فرزندتان به اختلال نقص توجه -بیش فعالی را افزایش می دهند. برای اطمینان یافتن از صحت و سقم این احتمال از پزشک متخصص اطفال و روان شناس کمک بگیرید. نتایج پژوهش های متعدد پروفسور ادوارد برتون، استاد مدرسه روان شناسی دانشگاه هاروارد نشان می دهند، دارو و روان درمانی تمرکز حواس و کیفیت خواب کودکان مبتلا به این اختلال را افزایش می دهند.

منبع: webmd