The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تست خانگی بارداری با نمک چیست و چگونه انجام می شود؟

روزهای بعد از اقدام به بارداری و داشتن نزدیکی بدون جلوگیری جهت بچه دار شدن برای برخی افراد بسیار دلهره آور است و می خواهند هرچه سریع تر بدانند که آیا باردار هستند یا نه؟ به همین دلیل به دنبال انواع روش ها به منظور مشخص شدن بارداری شان می گردند. یکی از روش های خانگی که امروزه شهرت پیدا کرده، تست بارداری با نمک است. این روش در کنار روش هایی همچون تست خانگی بارداری با نمک و وایتکس، تست بارداری با نمک و شکر و ... از جمله راه هایی است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا بدون مراجعه به آزمایشگاه و یا خرید بی بی چک بدانید که آیا باردار هستید یا نه؟

روش خانگی تست بارداری با نمک چگونه است؟

لازم به ذکر است که مطمعن ترین روش برای تشخیص بارداری در مرتبه اول مراجعه به آزمایشگاه و انجام آزمایش خون و در مرتبه بعدی استفاده از بی بی چک است. این روش های تست بارداری خانگی همچون تست بارداری با نمک گرچه امروزه متداول شده اند اما هیچ گونه پایه و اساس علمی برای آنها وجود ندارد.

اگر برای تشخیص باردار بودن و یا نبودنتان قصد دارید از روش تست خانگی بارداری با نمک استفاده کنید، کافی است که مقداری از ادرار اول صبح خود را در یک لیوان یک بار مصرف جمع کنید. درنظر داشته باشید که هدف از ادرار اول صبح ناشتا بودن شما نیست بلکه در این زمان ادرار غلیظ تر از سایر مواقع بوده و مقدار هورمون βhCG در آن بیشتر است. اگر به هر دلیلی امکان استفاده از ادرار اول صبح وجود نداشت، 4 ساعت دستشویی نروید و آب و مایعات نخورید تا ادرار شما غلیظ شود.

بعد از جمع آوری نمونه ادرار مقدار مساوی از ادرار و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید، اگر مخلوط حاصله به حالت پنیری و سفید رنگ درآمد شما باردار هستید.

به یاد داشته باشید که این روش ها به هیچ وجه علمی نبوده و نمی توان براساس آنها تصمیم قطعی درمورد باردار بودن و یا نبودن فرد گرفت. اگر از تست خانگی بارداری با نمک استفاده کردید و نتیجه مثبت شد، لازم است که در اسرع وقت بارداری شما توسط آزمایش خون تایید شود.

 

مطالعه بیشتر:

1- اولین اقدامات بعد از مثبت شدن بی بی چک

2- بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای آزمایش خانگی بارداری

3- راههای تست بارداری در منزل قبل از موعد مقرر قاعدگی