The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

اولین اقدامات بعد از مثبت شدن بی بی چک

برخی از ماها برای مدت ها و یا حتی سال ها رویای مثبت شدن تست بارداری خود را داشته ایم و برخی دیگر از دیدن نتیجه مثبت تست بارداری به صورت کاملاً غیر منتظره متعجب شده ایم. ممکن است با دیدن نتیجه مثبت بی بی چک این سوأل را از خود بپرسید که "حالا که نتیجه تست بارداری ام مثبت شده جه کار باید بکنم؟"

فهمیدن این که یک زندگی جدید در درون بدنتان در حال شکل گیری است بسیار شگفت انگیز و آمیخته با احساساتی از قبیل ترس، لذت، هیجان و حتی سردرگمی خواهد بود. پس از یک نتیجه مثبت سوألات فراوانی در ذهن شما شکل خواهد گرفت که به مدت 40 هفته در تلاش برای یافتن پاسخ آنها خواهید بود. سوالاتی درمورد نوع رژیم غذایی مناسب، بیمارستان مناسب و پزشک ماهر، این که چگونه یک مادر نمونه باشید، آمادگی برای شیر دهی و ...

بعد از مثبت شدن تست بارداری چه باید کرد؟

پس از این که متوجه شدید باردار هستید، احتمالاً می خواهید زمان زایمان را بدانید. به احتمال زیاد لقاح بین 11 تا 21 روز پس از اولین روز آخرین قاعدگی شما رخ داده است. اگر زمان های دقیق نزدیکی خود را در این بازه ی زمانی بدانید، بهتر می توانید زمان لقاح را تخمین بزنید. به این ترتیب می توانید سن بارداری و زمان احتمالی زایمانتان را تخمین بزنید. اگر با کمک تست های تشخیص بارداری در منزل (بی بی چک) از بارداری خود مطلع شده اید، به یاد داشته باشید که احتمال اشتباه نیز در نتیجه این تست ها زیاد است. با انجام یک تست خون معتبر از بارداربودن خود اطمینان حاصل کنید.

در این لحظه لذت بخش ممکن است که میلیون ها سوال به ذهن شما و شریک زندگیتان خطور کند،" دوست دارم دختر باشد یا پسر؟" " اسمش را چی بگذاریم؟" حال باید به تمام این سردرگمی ها، تحولات احساسی ناشی از تغییرات هورمونی را نیز اضافه کنید که به زودی شما را بسیار حساس و شکننده خواهد کرد. حال با داشتن این همه سوال، باید گام به گام پیش بروید:

1- یک پزشک متخصص مناسب و ماهر انتخاب کنید

پس از این که از باردار بودنتان مطمئن شدید، یک پزشک و یا مامای مناسب پیدا کنید. در انتخاب خود مواردی از قبیل هزینه های ویزیت های متوالی، نزدیک بودن به محل زندگی، دردسترس بودن، اخلاقیات، شلوغی مطب و وقت گذاشتن پزشک برای هر بیمار،سابقه کاری و تجربه، بیمارستانی که برای انجام زایمان درنظر دارید و هر آنچه که از یک پزشک خوب انتظار دارید را در نظر بگیرید.

نکته بسیار مهم این است که اگر بارداری پرخطر دارید باید تحت نظر یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه بارداری های پرخطر باشید.

پس از مد نظر قرار دادن تمام الویت ها و انتخاب یک پزشک مناسب احتمالا اولین ویزیت شما در هوالی هفته 7 و 8 خواهد بود. اگر در اولین ویزیت متوجه شدید که پزشکتان با معیار های شما سازگاری ندارد، نگران نباشید و به دنبال سایر گزینه ها بروید اما باید تا حوالی ماه پنجم پزشک و یا مامای مورد نظرتان را بیابید. پیدا کردن فردی که با او احساس راحتی و اعتماد داشته باشید اهمیت زیادی دارد زیرا در آینده، دیدار های مکرری خواهید داشت. به این ترتیب که تا هفته 28 ماهی یک بار، از هفته 28 تا هفته 36 هر دو هفتهک بار، از هفته 36 تا زمان زایمان هر هفته  یکبار باید ویزیت شوید.

2- تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید این خبر را به اطرافیان اعلام کنید

دادن خبر ورود یک تازه وارد به جمع خانواده و فامیل و به نمایش گذاشتن تصاویر مربوط به انتظار بارداری در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی بسیار لذت بخش و جذاب است، اما باید با همسر خود به توافق برسید که چه زمانی این خبر را به اطرافیان اعلام کنید.

با توجه به این که احتمال سقط در قبل از 12 هفته بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد، توصیه می کنیم که تا پایان هفته 12 صبر کنید و بعد از آن این خبر مسرتبخش را با اطمینان بیشتری اعلام کنید. اما بد نیست که نزدیکان شما از جمله پدر، مادر، خواهر و برادرتان درجریان باشند زیرا با درنظر گرفتن ناخوشی های اوایل بارداری مانند حالت تهوع و ... می توانند بیشتر مراعات احوالات شما را کنند و نیز در صورت ازدست رفتن احتمالی بارداری به کمک روحی و عاطفی آنها احتیاج خواهید داشت.

توصیه می شود که در اوایل بارداری این مسأله را در محیط کار خود اعلام نکنید، هفته های 20 و 21 که بارداری با نشانه های مانند بزرگ شدن شکم و ... خود را نشان می دهد، زمان مناسبی برای درمیان گذاشتن موضوع با همکاران و کارفرما است. در انتها این شما و همسرتان هستید که باید درمورد زمان اعلام این خبر به اطرافیان تصمیم بگیرید.

3- اطلاعاتی درمورد رشد جنین و تغییرات بدن خود در طی بارداری کسب کنید

منابع گوناگونی وجود دارد که از طریق آنها می توانید از تغییرات ماه به ماه و حتی روز به روز دنیای درون رحم و مراحل رشد جنین آگاه شوید.

علائم اولیه ی بارداری، نشانه های طبیعی و غیر طبیعی، مواردی که نیاز به اقدامات اورژانسی پزشکی دارد و ... را بدانید. با آگاهی از تحولات طبیعی و غیر طبیعی ناشی از تغییرات هورمونی می توانید که آرامش بیشتری در طی این دوران داشته و محافظت بهتری را از خود و فرزندتان به عمل آورید و نیز بارداری شادتر و لذت بخش تری را بگذرانید.

4- عادت های بد خود را کنار بگذارید و عادات درست را در خود پرورش دهید

احتمالاً می دانید که سیگار کشیدن، مصرف الکل و مواردی از این قبیل در طی بارداری ممنوع است بنابراین در صورت داشتن این گونه عادت ها از همین ابتدا سعی در ترک آنها کنید. مطالعاتی در زمینه اثرات مثبت ورزش در بارداری داشته باشید و تحت نظر پزشکتان ورزش های مناسب هر ماه را به صورت منظم و متداوم شروع کنید.

تاثیر هر آنچه که در طی روز می خورید بر رشد جنین آشکار است، با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی سالم و مناسب برای دوران بارداری، مصرف مایعات و سبزیجات کافی و اجتناب از مصرف غذاهای فاقد ارزش مانند انواع فست فود ها، به داشتن یک بارداری سالم کمک کنید.

اگر تاکنون مصرف اسید فولیک را شروع نکرده اید، حتی یک روز را نیز نباید از دست بدهید و از همین امروز اسید فولیک و مولتی ویتامین را به صورت روزانه مصرف کنید.

به یاد داشته باشید که جنین تمامی احتیاجات خود را از استخوان ها، دندان ها، عضلات و ... شما تأمین خواهد کرد. برای این که بعد از تولد بتوانید به خوبی از او مراقبت کنید باید بدن سالم و قدرتمندی داشته باشید، بنابراین تمام نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را با دقت رعایت کنید. جهت دستیابی به این اهداف نیازی نیست که کار سخت و خارق العاده ای انجام دهید، همین که از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید کافی است.

5- برای آینده برنامه ریزی درستی داشته باشید

اگر درحال تحصیل هستید، اگر شاغل هستید، اگر در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید، یک برنامه ریزی درست و مناسب را برای زمان مرخصی زایمان درنظر بگیرید. برای مثال اگر به کارهای آزاد مشغول هستید، احتمالاً یک مدت به علت مشغله های مربوط به مراقبت از نوزاد زمانی را برای کسب درآمد نخواهید داشت. بنابراین جهت مسائل مالی نیز باید برنامه ریزی مناسبی را در پیش گیرید.

6- اطلاعات مقدماتی خود را درمورد نوزاد تکمیل کنید

احتمالا می دانید که مراقبت درست و اصولی از یک نوزاد کار ساده ای نیست خصوصاً اگر برای اولین بار مادر می شوید.

اطلاعاتی را درمورد نحوه درست مراقبت از یک نوزاد و مسائلی از قبیل شیردهی درست و اصولی، نحوه گرفتن آروغ، راهکارهای رفع نفخ و دلدرد و سکسه، مسائل مربوط به زردی نوزاد، خوابیدن نوزاد، مراقبت از بندناف، نکاتی را که باید پس از ختنه نوزادان پسر رعایت کنید و ... کسب کنید.

در هفته های ابتدایی پس از زایمان احتمالاً زمانی را برای جست و جو در کتاب ها و سایت های گوناگون و کسب این آموزش ها نخواهید داشت و آن زمان فقط می توانید آنچه را که در دوران بارداری فراگرفته اید، اجرا کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- همه چیز در مورد تست های بارداری خانگی (بی بی چک)

2- بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای آزمایش خانگی بارداری

3- منفی کاذب در تست بارداری چیست و به چه علت اتفاق می افتد؟

4- روش تست بارداری در منزل (آزمایش بارداری در خانه)