The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

فواید مصرف ویتامین D برای کودکان

یافته های تازه نشان می دهند، نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند و مکمل ویتامین D به آنها خورانده نمی شود از کمبود این ویتامین رنج می برند. 

پزشکان توصیه می کنند، مادران تا شش ماهگی، فرزندان شان را با شیر مادر تغذیه کنند تا از ابتلاء آنها به عفونت های تنفسی و گوش، سندرم مرگ ناگهانی، حساسیت ها، چاقی و دیابت پیشگیری کنند.

شیر مادر معمولا فاقد ویتامین D کافی برای حفظ تندرستی و رشد استخوان های کودکان است. آکادمی پزشکان اطفال آمریکا به مادران توصیه می کند روزانه ۴۰۰ واحد بین المللی ویتامین D به فرزندان شان بخورانند. مادران نیز معمولا باید روزانه چهار تا شش هزار واحد بین المللی مکمل ویتامین D مصرف کنند تا ویتامین D مورد نیاز بدن فرزندان شان تامین شود.    

پژوهشگران ۱۸۴ مادری که فرزندان شان را با شیر مادر و خشک تغذیه می کردند زیر نظر گرفتند. ۵۵ درصد از زنان اعلام کردند برای تامین ویتامین D مورد نیاز بدن فرزندان شان به آنها روزانه ۴۰۰ واحد بین المللی مکمل این ویتامین می خورانند.

دکتر تام تیچر، محقق ارشد مایو کلینیک و سرپرست این مطالعه گفت:" برخی از مادران نمی دانند باید مکمل ویتامین D مصرف کنند و پزشکان شان نیز آنها را مطلع نمی کنند. "  

او افزود:" تعداد دیگری از مادران نیز باور دارند، شیر مادر حاوی کلیه مواد مغذی مورد نیاز بدن نوزاد است و خوراندن مکمل های ویتامین به فرزندان حس بدی به آنها می دهد. "

کمبود حاد ویتامین D می تواند به بروز نرمی و شکننده شدن استخوان ها، تشنج به دلیل کمبود کلسیم یا نارسایی قلبی در کودکان منجر شود. در حالی که بزرگسالان ممکن است بخشی از ویتامین D مورد نیاز بدن شان را از نور آفتاب تامین کنند، اما قرار دادن کودکان در معرض نور مستقیم آفتاب توصیه نمی شود. 

از هر ۱۰ مادر ۹ نفر از آنها ترجیح می دهند به جای خوراندن مکمل ویتامین D به فرزندان شان روزانه مکمل ویتامین D مصرف کنند.  

برخی از انواع شیر خشک ممکن است حاوی ویتامین D باشد و نیاز روزانه نوزادان به این ویتامین را تامین کنند. اما نوزادانی که به صورت هم زمان با شیر مادر و خشک تغذیه می شوند ممکن است از کمبود این نوع ویتامین رنج ببرند. مادران باید مصرف روزانه مکمل ویتامین D را آغاز کنند.  

منبع: foxnews