The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر

اگر پرنسسی در راه دارید احتمالا فکر می کنید که به بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر صورتی است. اما گرچه صورتی رنگ مورد علاقه اغلب دختر خانم هاست اما درمورد رنگ های شاد دیگر همچون نارنجی پرتغالی چطور؟ با ما باشید تا پیشنهاداتی را در مورد بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر برایتان بازگو کنیم.

بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر کدام است؟

صورتی رنگ قلمرو شاهزاده خانم‌ها است اما قرار نیست یک اتاق یکدست صورتی بسازید. سایه روشن صورتی با رنگهای زرد، سبز لیمویی و سایر رنگ‌های روشن، ظاهری دخترانه اما قوی به اتاق می‌دهد.  صورتی روشن و نارنجی ترکیبی زیبا خلق می‌کند. سایه‌هایی از رنگ صورتی ظاهری آرامش بخش و نشاط آور دارد. صورتی چرک در کنار رنگ‌‌های خنثی مثل بژ روحیه عاشقانه ایجاد می‌کند که نگاه را می‌رباید. سایه‌‌های روشن تر یا تندتر از صورتی را می‌توان در کنار مبلمان و لوازم جانبی مشکی استفاده کرد تا زیبایی خاصی به وجود آورد.

بنفش نیز مانند صورتی، یک رنگ کلاسیک دخترانه است و بسته به سایه روشن یا اشکالی که در آن استفاده‌‌‌ می‌شود می‌توان از آن در بسیاری از بخش‌‌های اتاق استفاده کرد. برای داشتن ظاهری عاشقانه، بنفش را با پارچه‌‌های نرم و سفید و مبلمان سفید ترکیب کنید. ترکیب بنفش با سبز لیمویی یا زرد روشن نیز ظاهری جذاب ایجاد می‌کند. بنفش روشن با اکسسوری‌های مشکی هم تصویری مدرن و امروزی به وجود می‌آورد.

رنگ آبی به طور سنتی رنگی پسرانه است اما در کنار مبلمان و وسایل سفید یا مکمل‌‌های رنگ آبی می‌تواند رنگی دخترانه و ظریف باشد. به طور خاص، آبی روشن زمینه‌ای زیبا برای تصاویر گل، پروانه، رنگین کمان و سایر آثار هنری و لوازم جانبی است.

رهنمودهای مربوط به آبی، به طور کلی برای سبز نیز صادق است. در کنار سبز نیز می‌توان از سایه روشن‌‌های بسیاری استفاده کرد که در عین ایجاد آرامش پر انرژی بودن را فریاد بزند.

شاید بهترین رنگ اتاق نوزاد دختر فقط صورتی نیست. بسیاری از دختران عاشق رنگ پرتقالی هستند. این ترکیب شاداب زرد و قرمز انرژی زیادی به اتاق می‌دهد. ترکیب نارنجی با صورتی نیز محبوب است و‌‌‌ می‌توان از آن‌ به صورت سایه روشن‌‌های آرام بخش یا رنگ‌‌های تند پر انرژی کمک گرفت.

برای رنگ آمیزی اتاق خواب دخترانه می‌توانید از رنگ سفید یا خنثی روی دیوارها استفاده کنید و به فرش، پرده و لوازم جانبی رنگ اضافه کنید. رنگ خنثی روی دیوار زمینه‌ای آرام بخش ایجاد می‌کند که با طیف گسترده‌ای از سبک‌ها هماهنگ است و بدون نیاز به رنگ آمیزی مجدد کل اتاق می‌توان به سادگی ظاهر اتاق را تغییر داد.

بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر، اگر دختران به مرحله کودکی رسیده به نظر او نیز توجه کنید!

نقاشی‌‌های دیواری، استنسیل، کاغذ دیواری‌‌های راه راه و سایر تزئینات در اتاق خواب دخترانه محبوب است. اگرچه بسیاری از دختران جوان مضامینی مانند شاهزاده خانم‌‌های کارتونی را دوست دارند، اما نقاشی‌‌های دیواری هنری با درخت، گل و پروانه جذاب تر بوده و به این زودی‌ها از مد نمیافتد و دلزده‌شان نمی‌کند.

منبع: hgtv