The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودکان

آیا درمورد تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودکان چیزی شنیده اید. شاید برایتان جالب باشد که رنگ ها توانایی الهام بخشیدن، به وجد آوردن، تسکین، بهبودی و حتی تحریک روانی و عصبی دارد. این موضوع مخصوصاً برای کودکانی که نسبت به تأثیر رنگ بسیار حساس‌اند، صادق تر است. بنابراین اهمیت انتخاب رنگ مناسب برای اتاق کودک را دست کم نگیرید.

تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودکان

گرچه محققان در مورد چگونگی تأثیر رنگ در ذهن و جسم به نکات جالبی دست یافته‌اند اما به خاطر داشته باشید که هر کودک متفاوت از دیگری است. کلیات برای همه صدق نمی‌کند. اما اگر در مورد تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودک خود کنجکاو هستید، این اطلاعات درمورد تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودکان از کتاب کامل رنگ نوشته سوزی چیازاراری می‌تواند در شروع کار به شما کمک کند.

  1. قرمز توانایی افزایش انرژی جسمی و برانگیختن ذهنی را دارد و ضربان قلب و تنفس را افزایش می‌دهد. با این حال، برخی تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن بیش از حد در معرض رنگ قرمز باعث رفتارهای پرخاشگرانه و عدم توانایی در تمرکز می‌شود. به عبارتی این رنگ مناسب اتاق کودکان بی‌قرار نیست.
  2. نارنجی پرتقالی رنگی گرم، دوستانه و جوان برای کودکان است و اعتماد به نفس، برونگرایی و استقلال را تشویق می‌کند. ماهیت اجتماعی این رنگ، کودکان و دوستانشان را در آرامش قرار می‌دهد و الهام بخش ارتباط و همکاری است.
  3. بیشتر ما زرد را با احساس خوشبختی مرتبط می‌کنیم. مطالعات نیز نشان داده این رنگ روشن و شاد سبب افزایش انگیزه در کودکان می‌شود. زرد ملایم سبب افزایش توجه و تمرکز شده و زرد پر رنگ به افزایش حافظه کمک می‌کند. اما استفاده بیش از حد از زرد روشن در دوزهای بالا احساس اضطراب و حتی عصبانیت ایجاد می‌کند.
  4. سبز آرامش بخش بوده و تأثیر تسکین دهنده‌ای در کودک دارد. به گفته محققان سبز سرعت خواندن و درک کودک را بالا می‌برد. پس هیچ نیازی نیست که میزان کاربرد این رنگ کاهش دهنده اضطراب را به حداقل برسانید.
  5. آبی اثری مخالف قرمز داشته و باعث کاهش احساس اضطراب و پرخاشگری می‌شود، فشار خون و ضربان قلب را پایین می‌آورد و در کودکانی که دچار کج خلقی یا سایر مشکلات رفتاری هستند اثرات تسکین دهنده دارد.
  6. بنفش افزایش دهنده حس جاه طلبی و اعتماد به نفس است. رنگ شور، خلاقیت، خرد و معنویت است. این رنگ عمیق و احساسی برای ایجاد حساسیت و دلسوزی در کودکان بسیار عالی است اما اگر فرزند شما حساس است، میزان این رنگ را در اتاقش محدود کنید.
  7. صورتی رنگ آرامش است و می‌تواند برای هر دو جنس دختر و پسر مناسب باشد. رنگ صورتی در اتاق هر کودکی به رشد او کمک می‌کند، بنابراین، سعی کنید آثار هنری صورتی، لوازم جانبی و منسوجات صورتی را با پس زمینه خنثی جفت کنید.

تاثیر رنگ اتاق بر رفتار کودکان، رنگ های گرم و سرد

  1. رنگ‌های گرم باعث ایجاد شادی، دلپذیری و راحتی در بیشتر کودکان می‌شود. همچنین فضاهای بزرگ و باز را برای جوانان صمیمی‌تر می‌کند. رنگ گرم به معنی محدود شدن به قهوه‌ای و برنزه نیست. از این رنگ‌های ساده به عنوان بستری برای سایه‌های روشن تر و جسورانه تر استفاده کنید.

  2. برخی از ما رنگ‌های سرد را با محیط‌های استریل و شبیه بیمارستان مرتبط می‌کنیم، اما رنگ‌های خنک تر می‌توانند اثر آرام بخش بر کودکان داشته باشند. به علاوه، بسیاری از این رنگ‌ها به فضاهای کوچک کمک می‌کنند تا کمی بازتر به نظر برسند. از کنتراست برای زیباتر شدن فضا کمک بگیرید و سعی کنید مبلمان یا روتخنتی و پرده را از رنگ‌های گرم انتخاب کنید.

منبع:houzz