The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه مشکلات توالت رفتن کودکان را حل کنیم؟

تبریک! به تازگی متوجه شده اید کودک تا حدودی آمادگی خود را برای آموزش توالت نشان داده است. هنگام چرت یا خواب شبانه با پوشک خشک از خواب بیدار می شود و می خواهد به دستشویی برود. شما هم به این نتیجه رسیده اید که آماده اید تا آموزش توالت رفتن به کودک را آغاز کنید. تاکنون بسیار عالی پیش رفته است. کودک ممکن است مرتب در توالت خود و یا حتی در توالت غریبه ادرار کند، اما همچنان مشکلاتی سر راه اوست. فارغ از این که چند برچسب به او جایزه داده اید، به نظر می رسد هنور درگیر مشکلات توالت رفتن کودک هستید و او نمی تواند برخی موانع را از سر راه خود بردارد. اما ناامید نشوید.تنها نیاز به کمی کمک در مورد آموزش توالت رفتن به کودک دارید! در ادامه این مطلب در مورد مشکلات توالت رفتن کودکان و راه حل آنها گفت و گو خواهیم کرد.

چگونه والدین می توانند مشکلات توالت رفتن کودک را حل کنند؟

برای اغلب کودکان استفاده از توالت برای اولین بار کار آسانی نیست. مشکلات بسیار رایجی در مورد توالت رفتن کودکان وجود دارد که می تواند سرعت یادگیری کودک را کند کند. مشکلات توالت رفتن کودکان شامل موارد زیر است:

• کودک از مدفوع کردن در توالت خودداری می کند. به جای آن می خواهد از پوشک یا شورت آموزشی استفاده کند.

• غیر از توالت خودش از توالت دیگری استفاده نمی کند و اگر از صندلی توالت مخصوص کودک استفاده می کنید، هیچ علاقه ای به تعویض توالت خود با یک توالت بزرگ تر ندارد.

• ناگهان هنگامی که پیشرفت خوبی دارد، حوادث زیادی برایش رخ می دهد.

• زمانی که پاسخ کودک به درخواست شما برای استفاده از توالت «نه» است!

خوب در این مواقع والدین کلافه چه کاری باید انجام دهند؟

در زیر به مشکلاتی که در رابطه با آموزش توالت رفتن به کودک با آن ها روبرو خواهید شد و راه حل هایی که آن ها را به زودی در مسیر درست قرار می دهد اشاره شده است.

برای حل مشکلات توالت رفتن کودکان، طوری رفتار کنید که این موضوع برای شما اهمیتی ندارد.

تا به حال در مورد «روان شناسی وارونه» شنیده اید؟ اگر کودکی دارید که با آموزش توالت رفتن مخالفت می کند، مخصوصا کودکی که دوست دارد به همه چیز «نه» بگوید (اغلب کودکان قبل از مدرسه همین طور هستند)، «روان شناسی وارونه» ابزار مفیدی است.

روان شناسی وارونه یعنی خلاف کاری را که از طرف انتظار دارید از او بخواهید. این روش برای کودکانی که در حال آموزش توالت رفتن هستند موثر است. زیرا (متاسفانه) کودک می خواهد با شما مخالفت کند و به دلیل این که اجبار برای توالت رفتن کودک وجود ندارد، می تواند مفید واقع شود.

مثلا گفتن این که: «خوب من خیلی خوشحالم که به توالت نرفتی چون اگه این کارو می کردی ما می توانستیم با هم به پارک برویم (یا هر کار دیگری که تو می خواهی) و من واقعا دلم نمی خواهد این کار را انجام بدم، چون من فقط دوست دارم خانه بمانم». این یک نمونه از روان شناسی وارونه است.

کاهش تشویق را در نظر بگیرید

یکی از شایع ترین روش های آموزش توالت رفتن به کودک این است که هر بار از توالت استفاده می کند، یک برچسب یا کمی اسمارتیز به او بدهید. مشکلی که در سیستم پاداش وجود دارد این است که گاهی اوقات باعث کج خلقی کودک می شود و اگر به کودک شکلات جایزه بدهید، مصرف قند روزانه کودک بسیار بالا می رود.

علاوه بر این، قطع سیستم پاداش هنگامی که کودک به طور منظم از توالت استفاده می کند کار دشواری خواهد بود. به جای آن از تشویق های کلامی مادربزرگ و پدربزرگ و دوستان نزدیک کمک بگیرید.

تجربه یکی از مادران: «من از خرید توالت مخصوص کودک برای سه فرزندم امتناع کردم، زیرا عقیده داشتم اگر کودکانم با صندلی خود توالت رفتن را یاد بگیرند ممکن است جاهای دیگر توالت نروند. برای همین حلقه ای برای روی توالت فرنگی گرفتم که روی آن جای می گرفت و مشکل را بر طرف کرد. اما همچنان مشکل دیگری داشتم، این که جایی غیر از خانه خودمان از این حلقه استفاده نمی کردند. (به غیر از پسر کوچکم بنا به دلایلی خاص)».

راه حل این است که نمایش رفتن به توالت را به جای این که صندلی توالت که روی آن می نشیند و با آن راحت است اجرا کنید. وقتی می خواهید در جای جدیدی از توالت استفاده کنید، به کودک نشان دهید اینجا همان وسایلی را دارد که توالت ما دارد. آب دستشویی، سیفون توالت و رول دستمال توالت.اگر از رفتن به مهدکودک یا پیش دبستانی امتناع می کند، به عادات برنامه آن ها دقت کنید. آیا کودکان را گروهی به توالت می برند و کودک با این موضوع راحت نیست؟ آیا به او گفته اند تنهایی به توالت برود و او درخواست کرده با همراهی کسی این کار را انجام دهد؟ اگر همچنان از رفتن به توالت «ناآشنا» پرهیز می کند، برای او صندلی مخصوص سفری تهیه کنید تا در مکان های جدید از آن استفاده کند.

برای حل مشکلات توالت رفتن کودکان به یاد داشته باشید که همه مدفوع می کنند ـ بیشتر وقت ها

یکی از رایج ترین مشکلات توالت رفتن کودکان، مدفوع کردن است. کودک یا مدفوع خود را نگه می دارد که این باعث یبوست می شود، یا از مادر تقاضای پوشک می کند تا کار خود را در آن انجام دهد. این برای والدین سناریوی سختی است، زیرا نمی خواهید باعث اذیت کودک شوید. کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مدفوع کردن کودک در توالت

اول از همه، آهسته پیش بروید. زمانی که کودک در ادرار کردن در توالت خود مهارت پیدا کرد، سپس می توانید مدفوع کردن را شروع کنید. اگر کودک تقاضای پوشک کرد، او را پوشک کنید، اما اصرار کنید این کار را داخل توالت انجام دهد. وقتی در این کار مهارت پیدا کرد بگذارید همچنان با پوشک روی توالت بنشیند. ادامه دهید تا کودک بدون پوشک مدفوع کند.

اگر فکر می کنید کودک یبوست دارد، سعی کنید غذاهایی با فیبر بالا مانند نان های غلات کامل و سبزیجات سبز به او بدهید. سعی کنید مصرف محصولات لبنی را نسبت به قبل کاهش دهید. اگر واقعا نگران سلامت کودک هستید، با پزشک اطفال مشورت کنید و همچنین برای اطلاعات بیش تر در مورد مشکلات توالت رفتن کودکان از روانشناسان کودک کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر:

سرخوردگی؛ نتیجه آموزش نادرست دستشویی رفتن

آموزش توالت رفتن به کودکان: چه زمانی مناسب است؟

بهترین زمان برای آموزش توالت رفتن کودک چه وقتی است؟

از چه سنی کودک را از پوشک بگیریم ونکات مهم دراین رابطه چیست؟

?پرسش و پاسخ های مشکلات توالت رفتن کودکان

بچم جایی جز خانه خودمان دستشویی نمیره چیکار کنم؟

راه حل این است که نمایش رفتن به توالت را به جای این که صندلی توالت که روی آن می نشیند و با آن راحت است اجرا کنید. وقتی می خواهید در جای جدیدی از توالت استفاده کنید، به کودک نشان دهید اینجا همان وسایلی را دارد که توالت ما دارد. آب دستشویی، سیفون توالت و رول دستمال توالت.

بچم تو مهد کودک دستشویی نمیره چیکار کنم؟

اگر از رفتن به مهدکودک یا پیش دبستانی امتناع می کند، به عادات برنامه آن ها دقت کنید. آیا کودکان را گروهی به توالت می برند و کودک با این موضوع راحت نیست؟ آیا به او گفته اند تنهایی به توالت برود و او درخواست کرده با همراهی کسی این کار را انجام دهد؟ اگر همچنان از رفتن به توالت «ناآشنا» پرهیز می کند، برای او صندلی مخصوص سفری تهیه کنید تا در مکان های جدید از آن استفاده کند.

چیکار کنم که بچم مدفوع کردن در توالت را یاد بگیرد؟

اول از همه، آهسته پیش بروید. زمانی که کودک در ادرار کردن در توالت خود مهارت پیدا کرد، سپس می توانید مدفوع کردن را شروع کنید. اگر کودک تقاضای پوشک کرد، او را پوشک کنید، اما اصرار کنید این کار را داخل توالت انجام دهد. وقتی در این کار مهارت پیدا کرد بگذارید همچنان با پوشک روی توالت بنشیند. ادامه دهید تا کودک بدون پوشک مدفوع کند.

میخواهم بچمو از پوشک بگیرم، یبوست گرفته، چیکار کنم؟

اگر فکر می کنید کودک یبوست دارد، سعی کنید غذاهایی با فیبر بالا مانند نان های غلات کامل و سبزیجات سبز به او بدهید. سعی کنید مصرف محصولات لبنی را نسبت به قبل کاهش دهید

منبع: verywellfamily