The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تک فرزندی خوب است یا بد و اما چرا تک فرزندی خوب است؟

وقتی در مورد تعداد ایده‌ال فرزند از افراد سوال می‌شود اکثر افراد دو فرزند را دوست دارند. برخی دیگر 3 یا 4 فرزند را می‌پسندند. تنها 0 تا 3 درصد افراد جامعه علاقه به تک فرزندی دارند یا اصلا بچه نمی‌خواهند. این دست والدین معمولا با سوالات و زخم زبانهای بسیاری روبرو می‌شود. بسیاری از اطرافیان آنها را به نابارور بودن یا اختلافات زناشویی متهم می‌کنند یا از تنهایی در سن پیری می‌ترسانند. این نگاه منفی به فرزند نداشتن و مخصوصا تک فرزند بودن از باورهای نادرستی نشأت می‌گیرد. مثلا اکثر افراد گمان می‌کنند کودکان تک، افرادی مغرور و خودخواه یا لوس و از جامعه گریز خواهند بود در صورتی که هیچ یک از این باورها درست نیست.

آیا تک فرزندی خوبه؟

علم نوین تک فرزندی را پیشنهاد می‌دهد:بررسی ها نشان داده است هیچ تفاوتی بین تک فرزندها و آنهایی که خواهر و برادر داشته‌اند وجود ندارد جز اینکه روابط عاطفی تک فرزندها با والدینشان قوی‌تر است. بررسی‌های انجام شده در کشور چین که اکثر افراد تنها یک فرزند دارند نیز ثابت کرده است تک فرزندها قدرت تحمل کمتری دارند اما در عین حال خلاق‌تر هستند و تفکر حل مسئله بهتری دارند. به نظر می‌رسد آنچه تحقیقات علمی ثابت کرده با آنچه زبان به زبان از مردم شنیده شده بسیار متفاوت است و هرگز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده که تک فرزندها ضعیف‌تر یا گوشه گیرترند. نکته مهم دیگر تصمیمی است که والدین می‌گیرند زیرا تنها در شرایطی که والدین از داشتن فرزند رضایت داشته باشند می‌توانند به او برسند.

بد نیست در مورد معایب تک فرزندی هم بدانید. تحقیقات نشان داده در خانه‌های تک فرزند مشاجره و بحث کمتر رخ می‌دهد. خواهر و برادرها هر 10 دقیقه یکبار به طور میانگین با هم بحث می‌کنند. این بحث کردن شاید ناخوشایند به نظر برسد اما به نوعی در به استقلال رسیدن و روی پای خود ایستادن کودکان تاثیر گذار خواهد بود.

در نهایت تک فرزندی خوب است یا بد؟

بگذارید تمام جوانب را با مثال‌هایی در نظر بگیریم:

من یک تک فرزندم. بعد از فوت پدرم مادرم حال روحی خوبی ندارم و من همیشه آرزو داشتم کاش خواهر یا برادری بود که در این شرایط سخت کنارم می‌ماند. البته پسرعمو و دخترعمو و دختر خاله و پسر خاله‌هایی هستند که دست کمک باشند و دوستان و همسایه‌های خوبی هم دارم که می‌توانم روی کمک آنها حساب کنم.

من در خانوده‌ای تک فرزند بزرگ شدم. همیشه وقتی خواهر و برادرهای دیگر خانواده‌ها از حسودی‌شان به عشق والدین می‌گفتند خنده‌ام می‌گرفت ولی ای کاش می‌دانستند وقتی در خانه‌ای والدین بحث می‌کنند اگر تنها باشی متحمل چه فشاری خواهی شد. تک فرزندها مجبورند با هر دو طرف دعوا یکسان برخورد کنند و از هر دو طرف حمایت کنند. در یک خانواده تک فرزند باید همیشه مراقب باشی اعضای خانوده از تو رنجیده خاطر نشوند.

اما چرا تک فرزندی خوب است؟

چون همیشه به دنبال کیفیت بیشتر زندگی هستیم و باید به نفع محیط زیست هم عمل کنیم! در وضعیت کنونی با وجود تغییرات آب و هوایی افزایش جمعیت تنها به ضرر کره زمین خواهد بود. وقتی تنها یک کودک دارید روی همان کودک متمرکز می‌شوید و نگران اوضاع و احوال چندین کودک نیستید. بیایید بجای تنها والد بودن سعی کنیم والد خوب باشیم.

 

بیشتر بدانید:

1- بهترین فاصله سنی فرزندان چقدر است ؟

2- مشکلات والدین برای بارداری دوم یا فرزند دوم

3- آماده سازی فرزند اول برای بارداری دوم و ورود فرزند دوم

4- بهترین زمان برای بارداری فرزند دوم و فاصله سنی میان دو فرزند

?پرسش و پاسخ های تک فرزندی خوب است یا بد و اما چرا تک فرزندی خوب است؟

آیا تک فرزندی فوایدی دارد؟

تک فرزندها قدرت تحمل کمتری دارند اما در عین حال خلاق‌تر هستند و تفکر حل مسئله بهتری دارند بعلاوه روابط عاطفی تک فرزندها با والدینشان قوی‌تر است.

آیا افرادی که تک فرزند هستند لوس و گوشه گیر خواهند بود؟

تحقیقات علمی ثابت کرده با آنچه زبان به زبان از مردم شنیده شده بسیار متفاوت است و هرگز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده که تک فرزندها ضعیف‌تر یا گوشه گیرترند.

فواید تک فرزندی برای والدین چیست؟

وقتی تنها یک کودک دارید روی همان کودک متمرکز می‌شوید و نگران اوضاع و احوال چندین کودک نیستید. بیایید بجای تنها والد بودن سعی کنیم والد خوب باشیم.

معایب تک فرزندی چیست؟

تحقیقات نشان داده در خانه‌های تک فرزند مشاجره و بحث کمتر رخ می‌دهد. خواهر و بردارها هر 10 دقیقه یکبار به طور میانگین با هم بحث می‌کنند. این بحث کردن شاید ناخوشایند به نظر برسد اما به نوعی در به استقلال رسیدن و روی پای خود ایستادن کودکان تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: todaysparent