The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

از کی لباس بارداری بپوشیم ؟ انتخاب سوتین بارداری و شیردهی

با بزرگ شدن و برآمده شدن شکم در بارداری پوشیدن لباس‌های همیشگی ممکن نیست اما نیازی هم نیست که لباس‌های بارداری زیادی تهیه کنید. در اینجا نکات و ترفندهایی را به شما آموزش می‌دهیم که می‌تواند کمک کند در عین زیبا لباس پوشیدن از نظر اقتصادی به صرفه عمل کنید. بعلاوه به شما خواهیم گفت که از کی لباس بارداری بپوشیم و چه زمانی باید برای خریدن لباس های بارداری اقدام کنید؟

از کی باید لباس بارداری بپوشیم؟

اکثر خانم‌ها می‌توانند تا پایان سه ماهه نخست بارداری از لباس‌های معمول خود استفاده کنند به همین سبب معمولا تا قبل از 6 ماهگی نیازی به لباس‌های بارداری نخواهید داشت. اما به هر حال برای راحت بودن در این زمان و رشد بهتر جنین در رحم توصیه می شود لباس‌های آزادتر بپوشید و تا جای ممکن از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید. بنابراین وقتی می پرسید که از کی لباس بارداری بپوشیم، باید به شما بگوییم وقتی در ماه چهارم یا پنجم بارداری وارد می‌شوید بهتر است لباس‌های آزادتر و بارداری بخرید. اغلب خانم‌ها از همین ماه لباس بارداری تهیه می‌کنند و برخی دیگر تا 6 ماهگی صبر می‌کنند.

به چه لباسی نیاز دارید؟

لباس‌های بارداری در انواع و اقسام گوناگونی در بازار موجود است اما نیازی نیست هزینه بالایی را صرف آن کنید. می‌توانید به سادگی آیتم‌هایی را با هم ترکیب و هماهنگ کنید. این موضوع را هم به خاطر داشته باشید که بعد از زایمان نیز می‌توانید برخی از همین لباس‌ها را تا مدتی به تن کنید.

برخی لباس‌هایی که شاید به آن نیاز پیدا کنید شامل موارد زیر است:

  • سینه بند
  • لباس زیر راحت و نخی
  • دو جفت شلوار بارداری
  • دامن یا سارافن بارداری
  • لباس بارداری
  • ژاکت بارداری
  • تیشرت بارداری
  • کفش راحت و صاف

مقداری از لباس‌های خود را می‌توانید در دوران بارداری هم استفاده کنید. جوراب‌های شلواری، ژاکت‌ها و سینه‌بندها ممکن است در دوران بارداری هم مصرف شوند. می‌توانید کمربند بارداری برای شلوار جین و شلوارهای معمولی خود بخرید تا مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

چطور در دوران بارداری سینه بند انتخاب کنیم؟

پوشیدن سینه بند در دوران بارداری الزامی نیست اما در خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند پوشیدن سینه بند می‌تواند به راحتی بیشتر کمک کند. در اوایل بارداری سینه‌ها برای شیردهی آماده تغییر می‌شوند و بیشتر تغییر در سایز سینه در 16 هفته آخر نمایان خواهد شد. بستن سینه بند مناسب می‌تواند از پستان‌ها حمایت کرده و به راحتی مادر کمک کند.

سینه بندهای معمولی مناسب دوران بارداری یا شیردهی نیستند. با آغاز تغییر سایز سینه و آغاز شیردهی استفاده از سینه‌بندهای معمولی به سینه‌ها فشار وارد می‌کند و احتمال بسته شدن مجاری شیری را افزایش می‌دهند. با این وجود این موضوع بستگی زیادی به جنس سینه بند دارد. برخی خانم‌ها در دوران بارداری از سینه بندهای راحت معمولی استفاده می‌کنند و برخی دیگر با سینه بندهای ورزشی راحت تر هستند.

از کی لباس بارداری بپوشیم و چطور در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم؟

قبل از 6 ماهگی لباس بارداری نخرید، زیرا نمی دانید که در موعد مقرر به چه سایزی نیاز خواهید داشت. تی شرت‌های راحت و گشاد و استرج بخرید.

لباس‌های بارداری را در زمان حراج تهیه کنید.

یک لباس را با کفش و تزئینات و جواهرات گوناگون ست کنید تا متفاوت و زیبا شود.

با جابجا کردن دکمه و استفاده از کمربندهای بارداری از لباس‌های عادی در دوران بارداری استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:

در دوران بارداری سوتین فنردار بپوشم یا سوتین مناسب بارداری؟

کدام سوتین برای بارداری و شیردهی مناسب است؟

آیا پوشیدن کفش پاشنه بلند در دوران بارداری مجاز است؟

منبع: pregnancybirthbaby