The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

انتخاب اسم نوزاد ، انتخاب بهترین نام برای نوزاد چگونه است؟

اگر در انتخاب اسم نوزاد خود مشکلی دارید؟ این نکات هوشمندانه به شما کمک می کند که نامی بی نظیر و کاملاً مناسب را برای فرزند خود انتخاب کنید. انتخاب اسم نوزاد دختر و یا انتخاب اسم نوزاد پسر برای فرزندی که قرار است به زوری متولد شود یک کار هیجان انگیز است، زیرا شما اولین هدیه خود را به او می دهید، یک اسم که تا همیشه با او خواهد ماند. هنوز هم، بسیاری از والدین برای انتخاب بهترین نام برای فرزندشان، فشار زیادی را بر خود احساس می کنند. برای کمک به کاهش استرسی که ممکن است تجربه کنید، می توانید از فهرست نام هایی که در سایت ها وجود داشته و یا از ابزارهای انتخاب اسم که کاربردی بسیار آسان دارند، کمک بگیرید. هنگام مرور راهنمای انتخاب اسم فرزندتان، نکات و ترفندهای زیر را برای یک انتخاب عالی به خاطر بسپارید :

چگونه نام فرزند خود را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب اسم نوزاد دلبندتان نکات و راه های کمکی زیادی وجود دارد، ازجمله:

1. در مورد خواسته ها و سلیقه هایتان بحث و مشورت کنید

مهم است که قبل از جست و جو کردن بدانید که چه جور اسمی برای نام گذاری فرزندتان مدنظرتان است، چرا که انتظارات و سلایق والدین با یکدیگر متفاوت هستند. شما و شریک زندگیتان باید اصول اولیه را برای این انتخاب رعایت کنید. مانند:

• می‌خواهید به احترام کسی، نام فرزندتان را انتخاب کنید؟ اگر اینطور است، آیا باید نام او اول اسم کوچولویتان بیاید؟ یا نام میانی او باشد؟ نظرتان راجع به یک مدل جدید نام گذاری چیست؟ (مثلا: لوسیا به جای لوسی)

• آیا دوست دارید اسمی را انتخاب کنید که در خانواده هایتان مرسوم بوده و به ارث رسیده؟ در این صورت، می توانید در پایگاه های انتخاب نام نوزادان، اسم مناسب را براساس ریشه نام دختر یا ریشه نام پسر جستجو کنید.

• آیا محدودیتی برای انتخاب اسم فرزندتان دارید؟

• داشتن نام مستعار چقدر مهم است؟

بحث درباره احساسات و سلیقه تان درمورد انتخاب اسم، از همان ابتدا می تواند از بروز مشکلات جلوگیری کرده و به مصالحه و کنار آمدنتان کمک کند، بنابراین در نهایت شما و شریک زندگی خود می توانید نام زیبا و مناسبی را برای فرزندتان انتخاب کنید که هر دوی شما آن را دوست داشته باشید.

2. به دنبال الهام گرفتن باشید

اگر آماده هستید که برای انتخاب اسم نوزاد تان کمر همت ببندید اما مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید، مجموعه لیست های نام نوزادان موجود در سایت ما را بررسی کنید. ما در سایتمان تعدادی لیست اختصاصی داریم، از نام هایی که در هر فرهنگ و قومیت برای دختران و پسران آورده شده تا نام های منحصر به فرد برای فرزندان شما. هر لیست شامل مواردی است که از نظر محبوبیت و منشا متفاوت هستند، بنابراین، اسامی متناسب با سلیقه همه افراد وجود دارد. این فرصت را از دست ندهید.

استراتژی دیگر این است که به مرور به نام های محبوب مربوط به دخترها و یا به نام های محبوب برای پسر بچه ها بپردازید تا ببینید چه نام ها و سبک هایی نظر شما را به خود جلب می کنند. اگر علاقه ویژه ای به حرف الفبای خاصی دارید، می توانید محبوب ترین نام بچه ها را بر اساس حروف ابتدایی آن ها جست و جو و مشاهده کنید یا، نتایج جست و جو را بر اساس محبوبیت نام ها طی سال های اخیر یا هر زمان دیگری مرتب کنید. البته، شما می توانید نام نوزاد را به ترتیب حروف الفبا نیز جست و جو و مرور کنید.

اما اگر واقعاً نمی دانید برای انتخاب اسم نوزاد از کجا شروع کنید، حتما فرهنگ نام سایت ما را امتحان کنید، که مجموعه ای متنوع از نام نوزادان را ارائه می دهد. این مجموعه می تواند نام های جدید و منحصر به فردی را نیز به شما معرفی کند.

3. دایره جست و جوی خود را گسترش دهید

ممکن است فکر کنید فقط نام های مدرنی مانند آراد و نیوشا را دوست دارید و می پسندید، اما یک اسم قدیمی و شیرین مانند آرش یا آرزو ممکن است نظر شما را برگرداند. بررسی ریشه های اسم ها نیز هیچ ضرری ندارد، زیرا نام های زرق و برق دار از گوشه و کنار جهان آمده اند. شما ممکن است لیلی را پرستش کنید، اما از محبوبیت و زیاد بودن این اسم بیزار باشید. چرا نام شاهزاده خانم پلینزی لیلانی را مد نظر قرار نمی دهید؟ این اسم از نظر آوا نیز شبیه به اسم قبل است و ریشه ی معنی آن به همان اندازه معنی واقعی کلمه است، به معنی "گل آسمانی".

4. معانی نام ها را پیدا کنید

هر نامی یک معنی دارد و کاوش برای پیدا کردن معنای آن راهی عالی برای یافتن اسمی است که دوست دارید. به عنوان مثال، اگر نام مردان قوی را دوست دارید اما انتخاب های واضحی مانند رستم را دوست ندارید، ممکن است اتان، آرشام را به جای آن بپسندید. زیرا معنی آن "پایدار و قوی" است. در حقیقت، صدها اسم پسرانه وجود دارد که معنای آن ها "قوی" یا نیرومند است. با استفاده از پایگاه نام های ما، می توانید براساس معنا و نتایج محدود براساس جنسیت، آوا، ریشه ی اسم و موارد دیگر جستجو کنید.

اگر به دنبال نامی متناسب برای فرزند خود هستید، یا نوزادان دوقلو دارید، معانی نیز منبع الهام بسیار خوبی هستند. مثلا اگر شما یک بچه پر جنب و جوش در رحم خود داشته باشید، یک نام به معنای "زندگی" مانند ویدا یا آوا مناسب خواهد بود. به طور مشابه، اگر او آرام باشد، سلما یا آرینا می توانند متناسب باشد که معنی هر دو اسم به معنای "صلح" است.

5. نام خانوادگی خود را در نظر بگیرید

برای انتخاب اسم نوزاد دلبندتان، مهم است که از خود چند سوال بپرسید، از جمله:

نام خانوادگیتان چیست ؟

• آیا نام مورد نظر شما دقیقا مشابه اسم شخص خاصی می شود؟ به عنوان مثال، اگر نام خانوادگی شما هاشمیان باشد، ممکن است نخواهید که اسم فرزندتان را وحید بگذارید.

• آیا برای جلوگیری از توهین آمیز شدن اسم یا عجیب شدن آن، باید از حروف یا اسامی خاصی خودداری کنید؟

• آیا باید از تعداد مشخصی از حروف استفاده کنید تا از ساختن نامی نامناسب و طولانی اجتناب کنید؟ در صورت نیاز می توانید مجموعه اسامی ما را با تعداد حروف موجود در اسم جستجو کنید.

6. نام های پیشنهادی همسرتان

حتماً هر نامی که همسرتان یا افراد دیگر به شما پیشنهاد دادند را یادداشت کنید، زیرا در صورت نادیده گرفتن این پیشنهادات، احتمالاً با ناراحتی از طرف شریک زندگی خود روبرو خواهید شد. هنگامی که هر دو نفرتان تعدادی از اسامی مورد علاقه تان را لیست کردید، این تمرینات را امتحان کنید:

• نام انتخابی و نام خانوادگی را با هم بگویید و ببینید که کدام برایتان دلنشین تر هستند.

• اسم ها را با دست بنویسید.

• فرزند خود را با استفاده از هر کدام از اسم های انتخابی معرفی کنید تا ببینید اصلا اسم انتخاب شده مناسب هست یا نه (مثلا: "این دخترم، کایلی است").

• تمرین کنید که فرزند خود را از آن طرف خانه با نام صدا کنید.

• از هر کدام از نام های مورد نظرتان مثل این که در یک مصاحبه شغلی هستید استفاده کنید (مثلا بگویید: "سلام، من الكساندر جانسون هستم").هر کدام از تمرینات صدا زدن اسم که در بالا آورده شد، دید شما را بازتر می کند و می تواند هر نامی را که برای فرزندتان "مناسب" نیست را از لیست خط بزند. اگر بین دو یا سه نام گیر کرده اید، این کار می تواند یک روش مفید برای انتخاب بین اسم ها باشد.

چگونگی حل و فصل بحث درباره ی انتخاب اسم نوزاد

بعضی اوقات هنگام مرور لیست های خود، درگیری ایجاد می شود. شاید شما نمی خواهید نام دخترتان را بر اساس نام ماشین مورد علاقه ی همسرتان، چری انتخاب کنید و او نیز متقابلا در برابر انتخاب شما، یعنی اسم ایزابلا سرسختی نشان می دهد. آیا می توانید با یکدیگر برای انتخاب اسم ایزابل یا بل سازش کنید؟ یا شاید چری یا شانل؟ همچنین می توانید موافقت کنید که به جای آن، از نام مورد علاقه یکی از شما به عنوان یک نام میانی استفاده شود. اگر هنوز هم مشکلاتان پا برجاست، راه حل هایی مانند زیر را در نظر بگیرید:

• جوانب مثبت و منفی هر نام را در نظر بگیرید و در موردش با هم بحث کنید. هر نامی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده می شود.

• از هر نام برای یک روز در مکالمه هایتان استفاده کنید. گاهی اوقات این کار باعث برنده شدن یکی از اسم های مورد نظر شما دو نفر می شود.

• برای نظرخواهی یا دریافت اطلاعات از خانواده و دوستان خود کمک بگیرید. گاهی اوقات افرادی به جز پدر و مادر می توانند به اسم هایی اشاره کنند که در ذهن شما نبوده اند (مثال: شما اسم صدرا را دوست دارید، اما نام پسرتان آراد است).

• اگر هردویتان روی اسم های خاصی پافشاری می کنید، هیچ برنده ای اعلام نکنید و هر دو نام را حذف کنید. گاهی اوقات شروع تازه، تنها راه پیشرفت است.

• وزن یا قد فرزندتان را حدس بزنید و حدستان را مبنای پیروزی نام مورد نظرتان قرار دهید. به این معنی که هر کسی نزدیک ترین عدد را حدس بزند، برنده می شود و می تواند نام مورد علاقه خود را روی فرزند بگذارد.

چه زمانی در مورد انتخاب یک اسم تصمیم بگیرید؟

انتخاب اسم نوزاد یک نقطه عطف بزرگ است، اما لازم نیست در زمان خاصی اتفاق بیفتد. گاهی برای برخی از والدین پیش می آید که نامی را قبل از بارداری انتخاب می کنند و به توافق می رسند، در حالی که زوجین دیگر ممکن است صبر کنند تا برای اولین بار در روز زایمان نوزاد خود را ببینند و بعد نامی متناسب برایش انتخاب کنند. هر دوی این روش ها، روش های معتبری برای نام گذاری فرزند شما هستند. نکته مهم این است که سعی کنید از روند کار لذت ببرید و عجله نکنید.

آیا باید نام انتخابی را فاش کنید؟

تصمیم گیری درباره انتخاب اسم، یک روند صمیمی است. شما آزاد هستید که نام مورد نظرتان را خصوصی نگه دارید و یا فاش کنید. در واقع هر کاری که مایلید می توانید انجام دهید. اگر برای مطرح کردن نام با فشار اطرافیان رو به رو هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

• آیا می توانید نظرات پیشنهادی بقیه را کنترل و مدیریت کنید؟ در این جور مواقع هر کسی در مورد اسم، نظر خود را دارد و گاهی اوقات افراد ممکن است از نظرات و حرف هایی که دیگران می زنند آزرده خاطر شوند.

• اگر فقط حرف اول اسم را فاش کنید، آن ها راضی خواهند بود؟ (برای مثال: اسم بچه با م)

• آیا می توانید نام مورد نظرتان را فاش کرده و نام میانی را خصوصی نگه دارید؟ این ممکن است از فشار وارده بر شما بکاهد و به شما فرصتی بدهد تا انتخاب خود را کامل کنید.

مهم تر از همه، اگر نمی خواهید مجبور شوید که اسم مورد نظرتان را جار بزنید، حتی اگر انتخاب اسم نوزاد انجام و قطعی شده باشد، خیلی راحت شانه های خود را بالا بیاندازید و بگویید که منتظر به دنیا آمدن نوزاد خود هستید تا تصمیم گیری کنید.

مطالعه بیشتر:

1- جستجو در فرهنگ نام نی نی پلاس برای نوزاد پسر

2- جستجو در فرهنگ نام نی نی پلاس برای نوزاد دختر

3- جستجو در فرهنگ نام نی نی پلاس برای نوزاد دختر

4- جستجو در فرهنگ نام نی نی پلاس برای نوزاد دختر و پسر

?پرسش و پاسخ های انتخاب اسم نوزاد

چه زمانی در مورد انتخاب یک اسم تصمیم بگیرید؟

انتخاب نام نوزاد یک نقطه عطف بزرگ است، اما لازم نیست در زمان خاصی اتفاق بیفتد. گاهی برای برخی از والدین پیش می آید که نامی را قبل از بارداری انتخاب می کنند و به توافق می رسند، در حالی که زوجین دیگر ممکن است صبر کنند تا برای اولین بار در روز زایمان نوزاد خود را ببینند و بعد نامی متناسب برایش انتخاب کنند. هر دوی این روش ها، روش های معتبری برای نام گذاری فرزند شما هستند. نکته مهم این است که سعی کنید از روند کار لذت ببرید و عجله نکنید.

آیا باید نام انتخابی را قبل از تولد فاش کنید؟

تصمیم گیری درباره انتخاب اسم، یک روند صمیمی است. شما آزاد هستید که نام مورد نظرتان را خصوصی نگه دارید و یا فاش کنید. در واقع هر کاری که مایلید می توانید انجام دهید. اگر برای مطرح کردن نام با فشار اطرافیان رو به رو هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید: آیا می توانید نظرات پیشنهادی بقیه را کنترل و مدیریت کنید؟ در این جور مواقغ هر کسی در مورد اسم، نظر خود را دارد و گاهی اوقات افراد ممکن است از نظرات و حرف هایی که دیگران می زنند آزرده خاطر شوند. • اگر فقط حرف اول اسم را فاش کنید، آن ها راضی خواهند بود؟ (برای مثال: اسم بچه با م) • آیا می توانید نام مورد نظرتان را فاش کرده و نام میانی را خصوصی نگه دارید؟ این ممکن است از فشار وارده بر شما بکاهد و به شما فرصتی بدهد تا انتخاب خود را کامل کنید.

چطور یک اسم خوب برای بچه پیدا کنیم؟

به مرور به نام های محبوب مربوط به دخترها و یا به نام های محبوب برای پسر بچه ها بپردازید تا ببینید چه نام ها و سبک هایی نظر شما را به خود جلب می کنند. اگر علاقه ویژه ای به حرف الفبای خاصی دارید، می توانید محبوب ترین نام بچه ها را بر اساس حروف ابتدایی آن ها جست و جو و مشاهده کنید یا، نتایج جست و جو را بر اساس محبوبیت نام ها طی سال های اخیر یا هر زمان دیگری مرتب کنید. البته، شما می توانید نام نوزاد را به ترتیب حروف الفبا نیز جست و جو و مرور کنید.

چگونه باتوجه به فامیلی، اسم نوزاد را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب اسم دلبندتان، مهم است که از خود چند سوال بپرسید، از جمله: نام خانوادگیتان چیست ؟ آیا نام مورد نظر شما دقیقا مشابه اسم شخص خاصی می شود؟ به عنوان مثال، اگر نام خانوادگی شما هاشمیان باشد، ممکن است نخواهید که اسم فرزندتان را وحید بگذارید. آیا برای جلوگیری از توهین آمیز شدن اسم یا عجیب شدن آن، باید از حروف یا اسامی خاصی خودداری کنید؟ آیا باید از تعداد مشخصی از حروف استفاده کنید تا از ساختن نامی نامناسب و طولانی اجتناب کنید؟ در صورت نیاز می توانید مجموعه اسامی ما را با تعداد حروف موجود در اسم جستجو کنید.

منبع: mamanatural