The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

همکاری نکردن پدران در جلوگیری از چاق شدن کودکان!

یافته های تازه نشان می دهند، 20 نکته ای که پدر باید درباره بارداری و بچه داری بداند! در مطالعات گوناگونی که در یک دهه گذشته برای یافتن بهترین روش پیشگیری از ابتلاء کودکان به چاقی و درمان آن انجام گرفته غایب بوده اند. 

پژوهشگران با طراحی و اجرای آزمون های گوناگون تلاش کردند پی ببرند چگونه می توان با استفاده از مداخله ای خاص از بروز چاقی در کودکان جلوگیری کرد.

پدران مجرد تنها شش درصد افرادی که در بررسی های مربوط به چاقی کودکان شرکت می کنند را تشکیل می دهند.

دکتر فیلیپ مورگان، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه سیدنی و سرپرست این مطالعه گفت:" در حالی که پدران تاثیر زیاد و منحصر به فردی بر حفظ تندرستی فرزندان شان می گذارند، اما در اکثر قریب به اتفاق مطالعات، مادران نقش به سزایی در ارائه اطلاعات، پاسخ دادن به سوالات و ... ایفاء می کنند. "

او افزود:" به نظر می رسد عوامل مختلف - تعهد کاری، کاهش آگاهی از برنامه ها، حاضر نشدن در محیطی که اکثریت افراد را مادران تشکیل می دهند، فشار کاری و... - در عدم مشارکت پدران در برنامه ها و پژوهش های مرتبط با فرزند پروری تاثیر گذارند.

دکتر مورگان و همکارانش، نتایج بیش از ۲۱۳ مطالعه که بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ بر روی روش های پیشگیری از ابتلاء کودکان به چاقی آن انجام شده را تجزیه و تحلیل کرده و دریافتند تنها در چهار مطالعه پدران حضور داشته و همکاری کرده اند.

دکتر ماری ژیکات، محقق دانشگاه سیدنی و همکار این مطالعه گفت:" در دنیایی که ابتلاء به چاقی و رنج بردن از عوارض اش به شدت رواج دارد، والدین به راحتی می توانند با پیروی کردن از رژیم غذایی سالم، ورزش کردن و ... روی فرزندان شان تاثیر گذاشته و احتمال ابتلاء آنها به این بیماری را کم کنند. "

دکتر جریکا بریگ، مدیر مرکز مطالعه تغذیه دانشگاه مینه سوتا نیز گفت:" وقتی پدر و مادر از الگوهای متفاوت فرزند پروری و روش زندگی پیروی می کنند، کودک نیز علاقه زیادی به پیروی کردن از روش زندگی سالم نشان نمی دهد."

منبع: healthday