The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دوقلوها با دو نژاد متفاوت در یک خانواده

زوجی بریتانیایی برای دومین بار صاحب دوقلوهایی با نژادهای متفاوت شده اند و پزشکان و متخصصان علم ژنتیک را شگفت زده کرده اند.

دخترهای دوقلوی (لورن سفید پوست و هیلی سیاه پوست) دین دورانت و آلیسون اسپونسر زوج جوان بریتانیایی که در شهر منچستر در شرق بریتانیا زندگی می کنند در سال 2006 به دنیا آمدند.

این زوج، یک دهه بعد، در سال 2016، صاحب دوقلوهای دختر با نژادهای متفاوت شدند.

دکتر باربارا ادوارز، رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد معتقد است:" تولد این گونه دوقلوها بسیار نادر است. یافته های ما نشان داده اند، در هر یک میلیون زوج سفید و سیاه پوست، یک زوج صاحب فرزندان سفید و رنگین پوست می شوند. "

در حالی که احتمالات نشان داده به دنیا آمدن دوقلوهایی با نژاد متفاوت تقریبا ناممکن است اما این زوج جوان بریتانیایی (دین دورانت و الیسون اسپونر) از احتمالات پیروی نمی کنند. اما آنچه سبب شده این زن و شوهر به تاریخ عجایب پزشکی بپیوندند تکرار به دنیا آوردن فرزندانی با نژادهای متفاوت است.

رنگ پوست و چشم برادر و خواهر بزرگتر دوقلوهای تازه به دنیا آمده که در سال ۲۰۰6 متولد شده اند نیز متفاوت است.

دین دورانت، پدر 33 ساله دوقلوها گفت:" شوکه شدم. توجیه این پدیده چندان ساده نیست. "

دین و الیسون معتقدند پزشک به آنها گفته هر دو جفت دوقلوها ناهمسان هستند. به معنای دیگر، از دو تخمک جداگانه بارور شده اند و عدم تشابه آنها غیر عادی نیست. اما پژوهشگران باور دارند داشتن دو جفت دو قلوی سیاه و سفید پوست شگفت آور و از عجایب پزشکی است.

دکتر سارا یارویس، محقق ارشد مدرسه پزشکی لندن نیز گفت:" به دنیا آوردن دوقلوهای ناهمسان هم به ندرت اتفاق می افتد، چه رسد به آن که از نژادهای گوناگون باشند."

او افزود:" نتایج تحقیقات گروه های مختلف پزشکی در دانشگاه های نیویورک، هاروارد، ییل و ژوهانسبورگ نشان داده، به دنیا آوردن دوقلوهای ناهمسان از پدر و مادری با نژاد های متفاوت بسیار نادر است."

منبع: Huffington Post