The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر چاقی بر ناباروری در زنان

یافته های تازه نشان می دهند، افزایش وزن زنان تنها عامل شکست خوردن تلاش های زوجین چاق برای بارداری نیست.

آیا افزایش وزن باعث ناباروری بانوان می شود؟

دانشمندان انستیتو ملی تندرستی آمریکا اعلام کردند، وقتی زوجین از چاقی رنج می برند، فرصت آنها برای باردار شدن در چرخه قاعدگی در مقایسه با زوجین که وزن شان در حد طبیعی است 50 درصد کاهش می یابد.

دکتر راچشوارا سونداریم، محقق ارشد انستیتو ملی تندرستی آمریکا و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان می دهند، زنانی که علاوه بر خود همسران شان نیز از چاقی رنج می برند، باید بیش از زوجینی که وزن شان در حد طبیعی است برای باردار شدن تلاش کنند. "

نتایج مطالعات گذشته نشان دادند، احتمال بارداری در چرخه قاعدگی زنانی که با افزایش وزن و چاقی دست و پنجه نرم می کنند بسیار زیاد است. افزایش وزن و ابتلاء به چاقی مردان نیز با کاهش تعداد اسپرم های آنها ارتباط دارد. "

پروفسور لورن وایز، استاد همه گیر شناسی مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد گفت:" یافته های این مطالعه تاثیر مهم اندازه بدن بر قدرت باروری زوجین را اثبات کرد. "

پژوهشگران بر روی بیش از 500 زوج 18 تا 40 ساله که تلاش می کردند بین سال های 2009 تا 2016 باردار شوند مطالعه و با آنها درباره سوابق پزشکی، روش زندگی و داروهایی که مصرف می کردند گفت و گو کردند و از آنها خواستند زمان چرخه های قاعدگی و نتایج آزمایش های بارداری را یادداشت کنند. پرستاران نیز وزن و اندازه دور کمر و باسن شرکت کنندگان در مطالعه را به دقت اندازه گیری کردند.

محققان اعلام کردند، افرادی که شاخص توده بدن شان 30 یا بیشتر باشد از چاقی رنج می برند. آنها زوجین چاق را به دو گروه شاخص توده بدن 30 تا 34.9 و 35 به بالا تقسیم کردند.

های پژوهشگران نشان داد، 27 درصد زنان و 41 درصد مردان چاق هستند و فعالیت بدنی شان در طول هفته کمتر از اندازه توصیه شده است.

دکتر راچشوارا سونداریم و همکاران اش اعلام کردند، کاهش 100 گرمی وزن هر یک از زوجین تاثیر بسیار زیادی در حفظ تندرستی و افزایش قدرت باروری شان دارد.

منبع: webmd