The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نقطه جی ، کلید رسیدن به ارگاسم واژینال

احتمالاً نام نقطه جی را شنیده اید و می دانید که این نقطه "کلید" رسیدن به ارگاسم واژینال است. اما پاسخ به این سوال که مسئله واقعیت داردیا خیر کمی پیچیده به نظر می رسد. نقطه جی را برای اولین بار دکتر بورلی ویپل معرفی کرد. او متوجه شد استفاده از حرکت "عقب جلو" در داخل واژن می تواند باعث ایجاد واکنش فیزیکی در بانوان شود. او معتقد بود که این منطقه می تواند کلید دستیابی به ارگاسم بانوان در طول رابطه جنسی باشد. در ادامه این متن همه چیز را درمورد نقطه جی برای شما شرح می دهیم.

اهمیت ارگاسم در زنان چیست؟

ارگاسم می تواند به کاهش استرس و بهبود پوست کمک کند و احساس بسیار خوبی به فرد بدهد. با این حال، برای بسیاری از بانوان، ارگاسم به ویژه ارگاسم بعد از دخول به اندازه نقطه مرموز جی گیج کننده باشد.

به ارگاسم رسیدن بانوان از طریق رابطه جنسی امری نسبتاً غیرعادی است. در حقیقت، بر اساس یک مطالعه در سال 2017 ، تنها حدود 18 درصد از بانوان فقط از طریق دخول یعنی بدون استفاده از دست، دهان یا آلت مصنوعی به ارگاسم می رسند. بیشتر اوقات برای به ارگاسم رسیدن در طول رابطه جنسی، تحریک کلیتوریس لازم یا حداقل مفید است. با این حال، عدم تجربه ارگاسم واژینال، به معنی غیر ممکن بودن نیست. برخی نقطه جی را کلید دستیابی به ارگاسم در حین دخول می دانند.

نقطه جی کجاست؟

 نقطه جی بخش متمایزی از آناتومی بدن یک خانم نیست. در حقیقت، در پژوهش سال 2017 ، محققان سعی کردند نقطه جی را فقط با دست پیدا کنند. آنها پی بردند که این نقطه، جدای از واژن نبود بلکه بخشی از شبکه کلیتورال است. به این معنی که وقتی نقطه جی تحریک می شود، در واقع بخشی از کلیتوریس تحریک می شود و بسیار بزرگتر از آن چیزی است که ما تصور می کردیم. ظاهراً نقطه جی به اندازه نخود جایی که لب های داخلی به هم می رسند، در نوک کلیتوریس و به دو "ریشه" تقسیم می شود و طول آنها حدود 4 سانت است.

به علاوه، این منطقه از خانمی به خانم دیگر متفاوت است و به همین دلیل به سختی می توان جای دقیق آن را پیدا کرد. با این حال تحریک نقطه جی باعث انزال در خانم ها شده و در رسیدن به ارگاسم واژن کمک می کند.

چگونه می توان نقطه جی را پیدا کرد؟

پیدا کردن نقطه جی دشوار است، به ویژه اینکه در واقع روی هیچ نقشه ای از بدن انسان وجود ندارد. البته این به معنای غیرممکن بودن نیست. به جای جستجوی آن در حین فعالیت جنسی، بهتر است خود فرد در خودکاوی بدن آن را پیدا کند.

برای پیدا کردن نقطه جی، فرد باید در حالت آرامش کامل باشد و در شرایطی قرار بگیرد که احساس بهتری به او می دهد. پس از آمادگی، قبل از قرار دادن انگشت، دهانه واژن باید ماساژ داده شود. سپس، با استفاده از انگشتان دست، حرکت "رفت و برگشت" به طرف ناف انجام می شود. هدف پیدا کردن یک نقطه خاص نیست بلکه منطقه ای که احساس بهتری در فرد ایجاد می کند، مد نظر است. حرکت را ادامه دهید و توجه خود را بر این ناحیه متمرکز کنید.

مانند سایر مناطق، در نقطه جی نیز ترجیحات از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در واقع، یک بررسی در سال 2016 نشان داد که ارگاسم برای همه افراد یکسان نیست و لذا، هیچ راه درست یا غلطی برای ارگاسم وجود ندارد.

همه بانوان از طریق تحریک نقطه جی به رضایت کامل نمی رسند و این نیز خوب است. با صرف زمان برای بررسی ترجیحات شخصی خود، می توانید موضوع را با همسرتان در میان بگذارید و از روابط خود لذت بیشتری ببرید.

بهترین پوزیشن های جنسی برای تحریک نقطه جی

اگر قصد دارید حین مقاربت تحریک نقطه جی را تجربه کنید، پوزیشن های خاصی وجود دارد که بهتر است. موقعیت هایی را بیازمایید که به شما اجازه می دهد کمی بر حرکات خود کنترل بیشتری داشته باشید تا بتوانید بفهمید از چه نوع تحریکی بیشتر لذت می برید. اگرچه موقعیت های جنسی زیادی وجود دارد که می تواند در رسیدن به این هدف موثر باشد، در ادامه سه مورد معرفی می شود:

موقعیت زن در بالا

از همسرتان بخواهید به پشت دراز بکشد، سپس رو و در ناحیه پهلو قرار بگیرید. این موقعیت به شما امکان می دهد کنترل کامل بر ریتم، عمق و زاویه دخول داشته باشید و بر روی یافتن نقطه جی خود تمرکز کنید.

به جای بالا و پایین، سعی کنید به جلو و عقب حرکت کنید تا ناحیه نقطه جی در برابر دیواره داخلی واژن تحریک شود. از آزمایش سرعت و زوایای مختلف نترسید.

حالت سگی یا داگ استایل

سبک سگی یکی دیگر از راه های عالی برای دستیابی به دخول عمیق تر در طول رابطه جنسی است. تغییر زاویه ضربه زدن به نقطه جی نیز راحت تر می شود.روی دست و زانو قرار بگیرید به طوریکه همسرتان پست سرتان بایستد. سعی کنید به ساعد خود تکیه داده یا باسن را به عقب فشار دهید تا زاویه تغییر کرده و به بهترین موقعیت دست یابید. در صورت تمایل، می توانید روشهای مختلفی را امتحان کنید، مثلاً روی شکم دراز بکشید و پاهایتان را از لبه تخت آویزان کنید، همسرتان پشت سر شما بایستد و دخول از پشت انجام شود.

موقعیت قرار گیری مرد رو یا میشنری

با تغییر اندکی در وضعیت کلاسیک که در آن مرد رو قرار می گیرد، تحریک بیشتر بدون عمق دخول حاصل می شود. قبل از اینکه پاها را به هم بچسبانید، از پشت به حالت کلاسیک بخوابید. سپس، پاهای همسرتان باید روی پای شما قرار گیرد و فشار بیشتری وارد می کند. این نفوذ سطحی که عمیق هم نیست، احساس تنگتری ایجاد می کند و اصطکاک بیشتری را در برابر نقطه جی پدید می آورد که راهی عالی برای رسیدن به ارگاسم است.

چه کاری می توان انجام داد

با وجود آنچه در فیلم ها می بینید، رابطه جنسی همیشه آسان و سریع نیست. بانوان اغلب رابطه جنسی را شرم آور می دانند و همین امر رسیدن به ارگاسم و رضایت جنسی را دشوارتر می کند.

از به عهده گرفتن مسئولیت زندگی جنسی خود و تقاضای آنچه دوست دارید از همسرتان، نترسید. در صورت تمایل می توانید نقطه جی را پیدا کرده و آن را تحریک کنید. اگر نه هیچ قانونی برای ارگاسم وجود ندارد و می توانید با کمی صبر بهترین راه را برای خود پیدا کنید. مهمترین نکته رسیدن به رضایت کامل است. جستجوی بدن و ترجیحات جنسی یک گام عالی برای دستیابی به زندگی جنسی شاد، ایمن و لذت بخشخواهد بود. هرگز از بیان چیزی که دوست دارید، شرمنده نباشید. بدانید همه افراد سزاوار داشتن رابطه جنسی عالی هستند.

مطالعه بیشتر:

تاثیر رابطه جنسی در دوران بارداری بر مادر و جنین

7 خاصیت درمانی رابطه جنسی یا نزدیکی کردن

6 سوال در مورد میل و رابطه جنسی طی بارداری

?پرسش و پاسخ های نقطه جی

بهترین پوزیشن برای دخول عمیق چیست؟

سبک سگی یکی دیگر از راه های عالی برای دستیابی به دخول عمیق تر در طول رابطه جنسی است. تغییر زاویه ضربه زدن به نقطه جی نیز راحت تر می شود. روی دست و زانو قرار بگیرید به طوریکه همسرتان پست سرتان بایستد. سعی کنید به ساعد خود تکیه داده یا باسن را به عقب فشار دهید تا زاویه تغییر کرده و به بهترین موقعیت دست یابید.

چگونه حین رابطه نقطه جی را تحریک کنیم؟

حین نزدیکی، به جای بالا و پایین، سعی کنید به جلو و عقب حرکت کنید تا ناحیه نقطه جی در برابر دیواره داخلی واژن تحریک شود. از آزمایش سرعت و زوایای مختلف نترسید.

بهترین موقعیت های جنسی برای تحریک نقطه جی چیست؟

موقعیت زن در بالا. از همسرتان بخواهید به پشت دراز بکشد، سپس رو و در ناحیه پهلو قرار بگیرید. این موقعیت به شما امکان می دهد کنترل کامل بر ریتم، عمق و زاویه دخول داشته باشید و بر روی یافتن نقطه جی خود تمرکز کنید.

چگونه می توان نقطه جی را پیدا کرد؟

برای پیدا کردن نقطه جی، فرد باید در حالت آرامش کامل باشد و در شرایطی قرار بگیرد که احساس بهتری به او می دهد. پس از آمادگی، قبل از قرار دادن انگشت یا آلت مصنوعی، دهانه واژن باید ماساژ داده شود. سپس، با استفاده از انگشتان دست یا آلت مصنوعی، حرکت رفت و برگشت به طرف ناف انجام می شود. هدف پیدا کردن یک نقطه خاص نیست بلکه منطقه ای که احساس بهتری در فرد ایجاد می کند، مد نظر است. حرکت را ادامه دهید و توجه خود را بر این ناحیه متمرکز کنید.

منبع: healthline