The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با مشاهیر زایمان در آب آشنا شوید!

مشاهیر ممکن است زندگی پر زرق و برقی داشته باشند و عکس شان در صفحه نخست روزنامه ها منتشر شود اما مثل افراد عادی به باردار شدن و زایمان کردن فکر کرده و برخی از آنها زایمان در آب را انتخاب می کنند.

دکتر ادوین هیانگ، رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان Mount Auburn در ایالت ماساچوست آمریکا می گوید:" زایمان در آب طرفداران بلقوه ای دارد و امیدوارم با گرایش ستارگاه هالیوود به این نوع زایمان، سایر بانوان نیز از این روش زایمان استفاده کنند. "

برخی از ستارگان هالیوود پس از مشاهده عکس های زایمان در آب ریکی لیک هنرپیشه و مجری سابق تلویزیون استرالیا از او پیروی کرده و در آب زایمان کردند. در این نوشتار با آنها آشنا می شوید.

جنیفر کانلی

 

جنیفر کانلی، هنرپیشه برجسته هالیوود و همسر پل بتانی که در فیلم های یک ذهن زیبا، الماس خونین، شهر تاریک و ... نقش آفرینی کرده، در سال 2011 دخترش را در آب به دنیا آورد. او به مجله US Weekly گفت:" یکی از شروطم در همکاری با یونیسف ترویج زایمان در آب در میان بانوانی بود که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند. زایمان در آب خطر مرگ مادر و نوزاد را کم می کند. "

گیزل بونچن

گیزل بونچن، هنرپیشه و مدل مشهور آمریکایی از جمله ستارگانی است که در آب زایمان کرده است. او پس از مشاهده عکس های زایمان ریکی لیک در آب و تحقیقات گسترده، فرزندش را در استخر ویژه زایمان بیمارستان لندن به دنیا آورد. او به روزنامه دیلی میل گفت:" پس از مشورت کردن با پزشکم زایمان در آب را انتخاب کردم تا علاوه بر تزریق نشدن دارو به بدنم پروسه تولد فرزندم را ببینم. "

ریکی لیک

ریکی لیک، هنرپیشه و مجری سابق تلویزیون پس از انتشار ویدئوی زایمانش در آب به چهره ای جهانی در زمینه ترویج این نوع زایمان تبدیل کرد. او مستندی پر فروش و تاثیر گذار در این زمینه ساخت که میلیون ها دلار فروش کرد. او به روزنامه هافینگتون پست گفت:" زایمان در آب، یکی از بهترین تجربیات زندگی ام است که پس از مشورت کردن با پزشک متخصص زنان و زایمان و ماما انتخاب کردم. "

لوسی لالس

لوسی لالس، شاهزاده جنگجوی مجموعه تلویزیونی زینا در سال 2002 در آب زایمان کرد. او به روزنامه هرارد سان چاپ ملبورن گفت:" دوست داشتم زایمانی طبیعی داشته باشم و چیزی طبیعی تر از آب پیدا نکردم. فرزندم نیز که 9 ماه در آب شناور بود به بهترین شکل ممکن به دنیا آمد. "

منبع: parents