The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

روش تست بارداری در منزل (آزمایش بارداری در خانه)

فکر می کنید باردار هستند و تا مشخص شدن نتیجه استرس زیادی تحمل کرده اید؟ شما می توانید با انجام دادن تست بارداری در منزل از باردار بودن تان اطمینان حاصل کنید.

آزمایش بارداری در خانه

کتر دانیلا آن، مدیر آکادمی زنان و زایمان بیمارستان دانشگاه می سی سی پی گفت:" برای تست بارداری در منزل کیت های خانگی در بازار وجود دارند که به راحتی می توانند حداکثر پنج روز پیش از به تعویق افتادن پریودتان مشخص کنند باردار هستید یا نه."

او افزود:" مشکل اینجاست که احتمال سقط جنین در دو هفته نخست بارداری بانوان سالم بیش از 25 درصد است. "

مزیت کیت های آزمایش بارداری برای تست بارداری در منزل در دسترس بودن و سادگی استفاده از آنها است. این کیت ها با سنجش میزان هورمون بارداری (HCG) در ادرار، نتیجه را مشخص می کنند. آزمایش های بارداری را می توان یک روز پس از توقف عادت ماهانه انجام داد.

پیش از استفاده از کیت های آزمایش بارداری برای تست بارداری در منزل باید نکات زیر را بدانید:

  • آزمایش را طبق دستورالعملی که روی بسته بندی حک شده انجام دهید.
  • پیش از انجام دادن آزمایش، از نوشیدن نوشابه های الکلی با هدف رقیق نشدن هورمون بارداری بپرهیزید.
  • مصرف برخی از داروهای باروری نتیجه آزمایش را بی اعتبار می کنند.

به گفته متخصصان خدمات بهداشت ملی بریتانیا، نتایج 95 درصد آزمایش های بارداری خانگی دقیق است. اگر پس از نتیجه منفی آزمایش، علائم و نشانه های بارداری بروز کرد، آزمایش را پس از چند روز مجددا انجام دهید.استفاده از بیبی چک تا عقب افتادن پریود ممنوع است اگر برای بچه دار شدن تلاش می کنید، حسی در شما بیدار می شود که هر چه زودتر از باردار بودن تان مطمئن شوید.

 

دکتر جومپا کائورثی، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه می سی سی پی نیز گفت:" باردار شدن و سقط جنین پیش از به تعویق افتادن پریود امری طبیعی است. "

دکتر جومپا کاروسی، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه می سی سی پی نیز گفت:" سقط جنین به کرات و بی آنکه بانوان مطلع باشند می افتد. اگر پیش از به تعویق افتادن پریود از کیت های بارداری خانگی استفاده کرده و از بارداری و سقط جنین مطلع شوید، آسیب خواهید دید. بانوان در بسیاری از موارد حس می کنند سلامت شان به خطر افتاده و توانایی باردار شدن را از دست داده اند. اما باید به آنها گفت، سالم هستند و خطری آنها را تهدید نمی کند. "

او افزود:" این موضوع نشان دهنده آن است که با مشکلات ناباروری دست و پنجه نرم نکرده و مجددا می توانید باردار شوید. "

 

آزمایش خون برای تشخیص بارداری

اگر به پزشک بگویید نتیجه آزمایش بارداری خانگی منفی بوده، او آزمایش ادرار را تجویز نخواهد کرد. در برخی از موارد، پزشک، برای اطمینان یافتن از باردار بودن بانوان آزمایش خون تجویز می کند. در این آزمایش، سطوح بسیار پایین هورمون بارداری (HCG) مشخص می شود. افزایش شدید هورمون بارداری در بدن مادر به معنای بارداری دو قلو است.

 

 آزمایش های بارداری آنلاین برای تشخیص بارداری

پیش از آغاز آزمون باید به سوالاتی درباره علائم بارداری - تغییر پستان ها، ترشحات واژن، خستگی، تغییرات خلق و خو و ... - پاسخ دهید. پزشکان معتقدند، نتیجه این گونه آزمایش ها دقیق و قابل اعتماد نیستند.

?پرسش و پاسخ های تست خانگی بارداری

تست بارداری با وایتکس چیست و چگونه انجام می شود؟

برای انجام این کار مقداری از ادرار اول صبحتان را در یک لیوان یکبار مصرف جمع اوری کنید. در مرحله بعد به مقدار مساوی ادرار و وایتکس را با هم مخلوط کنید، اگر دیدید که ترکیب حاصل تغییر رنگ داد و کف کرد، احتمالا باردار هستید اما اگر هیچ تغییری مشاهده نکردید احتمالا بارداری رخ نداده است.

تست حاملگی با عسل چیست و چگونه انجام می شود؟

در این روش شما قبل از خواب باید یک الی دو قاشق غذاخوری عسل را با آب سرد مخلوط کرده و بخورید. گفته می شود که اگر فرد باردار باشد، در اثر خوردن عسل و آب دچار دل درد و دلپیچه شدید در دور ناف خود خواهد شد. پس اگر باخوردن آن دلدرد گرفتید احتمالا فرشته کوچکی در راه است.

تست خانگی بارداری با پیاز چیست و چگونه انجام می شود؟

یک تکه کوچک از پیاز را به خوبی شسته و شب هنگام در درون واژن خود شیاف کنید. تفسیر نتایج تست بارداری با پیاز اینگونه انجام می شود که، صبح روز بعد اگر بوی پیاز از دهان و بینی فرد استشمام نشد یعنی فرد باردار است و اگر این بو از دهان و بینی فرد استشمام شد یعنی باردار نیست.

تست حاملگی با سیر چیست و چگونه انجام می شود؟

برای انجام تست بارداری خانگی با سیر کافی است یک حبه سیر را طوری پوست بگیرید که زخمی نشود، زخمی نشدن سیر در هنگام پوست گرفتن از این جهت اهمیت دارد که سیر زخمی شده در تماس با بدن سوزش ایجاد می کند، سپس آن را خوب شسته و شب در درون واژن شیاف کنید، اگر در هنگام صبح بوی سیر از دهان و بینی فرد استشمام نشد باردار است و اگر دهان و بینی فرد بوی سیر می داد باردار نیست.

منبع: نی نی پلاس