The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا بیماری مادران افسرده پس از زایمان درمان نمی شود؟

یافته های تازه نشان می دهند، بیش از یک پنجم مادران که از با مشاهیری که افسردگی پس از زایمان را شکست دادند آشنا شوید! رنج می برند، استرس و دلشوره شان از میان نمی رود.

از میان این مادران، نیمی از آنها ادعا می کنند که دست کم یک مانع بزرگ باعث می شود تا از مراجعه به متخصص مشاوره یا روان شناس بپرهیزند.

حمایت های اجتماعی ناکافی عامل اصلی رنج بردن مادرانی است که پس از زایمان از افسردگی رنج می برند و کمک نمی گیرند.

دکتر بتی پریوات، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه کارولینای شمالی گفت:" یافته های ما نشان می دهند، برخی از مادران که پس از مراجعه به متخصص مشاوره و روان شناس زندگی خوبی داشته اند به دلایل گوناگون تجربه شان را با سایرین در میان نمی گذارند. "

او افزود:" تلاش می کنیم مادرانی که مشکلات روحی روانی شان درمان شده تشویق شوند تجربیات شان را با مبتلایان در میان بگذارند. "

پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه کارولینای شمالی بر روی بیش از 211 مادری که در سه سال گذشته بچه دار شده اند مطالعه کرده و از آنها درباره تجربه کردن علایم و نشانه های افسردگی پس از زایمان سوال کردند.

نتایج مطالعه دانشمندان نشان داد، 51 درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه با علایم و نشانه های افسردگی پس از زایمان دست و پنجه نرم می کنند اما یک پنجم آنها به پزشک مراجعه نکردند.

بیش از یک سوم بانوان معتقدند از آنها به اندازه کافی حمایت اجتماعی نشده است.  

دکتر پریوات ادامه داد:" یافته های ما اهمیت گسترش شبکه حمایت اجتماعی از مادران پس از زایمان را برجسته کرده است. "

مطالعه بیشتر:

1- اگر افسردگی پس از زایمان بیشتر شد چه باید کرد؟

2- افسردگی، تندرستی والدین را تهدید می کند

منبع: dailymail