The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آغوز یک فوق غذا برای نوزاد شما

اولین شیر ترشح شده از پستان ها آغوز نام دارد. یک مایع غلیظ، زرد رنگ و محتوی تمام مواد غذایی ضروری که نوزاد شما در آغاز زندگی خارج رحمی به آن نیاز دارد.آغوز سرشار از آنتی بادی ها و سلول های ایمونولوژیکی فعال است. بنابراین به عنوان اولین واکسیناسیون نوزاد، از او در برابر عفونت ها مراقبت می کند. همچنین غنی از پادتن ها و سلول های محافظ موجود در جریان خون مادر می باشد که ایمنی نوزاد را چند برابر می کند. ایمونوگلوبولین های (Immunoglobulin) موجود در آغوز وارد روده ی نوزاد شده و همراه با سایر سلول های ایمنی در آن جا ساکن شده و از رشد عوامل بیماری زا جلوگیری می کند.

 

 

فواید آغوز برای نوزادان

  • کمک می کند که فرزند شما یک سیستم ایمنی قوی ایجاد کند.
  • برای محافظت در برابر عوامل بیماری زا، یک پوشش ضخیم درون معده ی نوزاد ایجاد می کند.
  • برای تسهیل در دفع مکونیوم (اولین مدفوع تیره رنگ نوزاد) مانند یک ملین عمل می کند.
  • به کاهش زردی و دفع مواد مضر کمک می کند.
  • ترکیب مناسبی از مواد مغذی را برای رشد قلب، مغز و چشم فرزند شما فراهم می کند.
  • برای یک تغذیه ی کامل حاوی مقدار زیادی پروتئین، چربی و ویتامین است.
  • حاوی مواد مغذی کاملی است که معده ی نوزاد شما به راحتی می تواند آن را هضم کند. در واقع بهترین غذا برای نوزاد شماست.

 

زمان  استفاده آغوز 

 دقایقی پس از تولد فرزندتان، شیردهی می تواند انجام شود.

 

چه مقدار از آغوز کافی است؟

مقدار مناسب آن 1 تا 4 قاشق چایخوری در روزاست. اندازه ی معده ی نوزاد شما در ابتدا بسیار کوچک بوده و به مرور این اندازه افزایش می یابد.

مقدار آغوزی که در حال ساخت در پستان های شماست، درست متناسب با نیاز نوزاد شما می باشد. مراقب باشید که فرزندتان را با شیر خود تغذیه کنید زیرا اغلب اوقات نوزادان تمایل به شروع شیر کمکی دارند.

 

 

 

 

منبع: نی نی پلاس