The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا خوردن عسل در بارداری یا دادن به نوزادان بی خطر است؟

گرچه عسل نیازی به فرایند پاستوریزاسیون ندارد، ولی با این حال اغلب عسل هایی که در مغازه ها به فروش می رسند با استفاده از روش های متداول در میکروب زدایی شیر پاستوریزه شده اند. در این فرایند ابتدا عسل را به مدت 15 تا 30 دقیقه در دمای 161 درجه فارنهایت حرارت داده و سپس آن را به سرعت سرد می کنند. این کار سلول های مخمر (و نه اسپورهای بوتولیسم) را از میان می برد. در واقع عمل پاستوریزه کردن عسل به جهت آن است که این کار فرایند کریستالیزه شدن عسل را کندتر می کند. به این ترتیب از جامد شدن عسل پیشگیری شده و در نهایت سبب می شود که عسل برای مدت زمانی طولانی روان و شفاف باقی بماند.

گاهی می توانید عسل خام را مستقیما از مزارع کندو، فروشندگان کنار جاده یا بازار کشاورزان تهیه کنید.

 

گرچه شواهدی مبنی بر بی خطر بودن مصرف عسل خام در دوران بارداری در دست نیست ولی نمی توان این مساله را حمل بر خطرناک بودن مصرف آن کرد. زیرا عسل خام برخلاف پنیرهای غیرپاستوریزه یا گوشت های خام و نیم پز خطر ابتلا به لیستریا Listeriaرا به همراه ندارد.

ولی با این حال این باکتری در عمل هیچ تاثیری بر بزرگسالان سالم ندارد حتی در دوران بارداری.

 

آیا خوردن عسل برای نوزادان بی خطر است؟ 

شاید شنیده باشید که دادن عسل به نوزادان برای سلامت آنها خطرناک است. این مطلب کاملا صحت دارد. برخی عسل ها حاوی باکتری های بیماری زایی هستند که می توانند در روده نوزاد رشد کرده و منجر به بوتولیسم اطفال که بیماری نادر و بالقوه کشنده ای است شوند. روده نوزادان به دلیل عدم بلوغ کافی قادر به از میان بردن این باکتری نیست به همین دلیل باید از دادن عسل به نوزادان زیر یکسال پرهیز کرد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی پلاس