The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ارتباط باکتری درون مدفوع و رشد مهارت شناختی نوزاد

یافته های تازه نشان می دهند، پوشک بچه حاوی اطلاعاتی درباره رشد مغز کودک است.

محققان نمونه مدفوع بیش از سه هزار نوزاد یک ساله را تجزیه و تحلیل کرده و مهارت های شناختی شان را پس از گذشت یک سال سنجیدند.

آنها دریافتند رابطه مستقیمی میان میکروب های درون مدفوع نوزادان و میزان رشد مغزشان در دو سالگی وجود دارد.

دکتر ربکا نیک میر، استادیار مدرسه عصب شناسی دانشگاه کارولینای شمالی و سرپرست این مطالعه گفت:" نتایج آزمون مهارت شناختی گروهی از نوزادان که حامل نوع خاص باکتری در مدفوع شان هستند درخشان است. "

او افزود:" در حال مطالعه درباره میزان تاثیر گذاری این باکتری در رشد مغز نوزادان هستیم، اما علایم و نشانه هایی که تا کنون بروز کرده اند نشان دهنده نقش انکار ناپذیر این باکتری در رشد مغز نوزادان است. احتمال دیگر این است که اجتماع این نوع باکتری با تغییر برخی از مواد مغذی بر فرآیند رشد مغز تاثیر گذار باشند. "

یافته های این مطالعه به صورت قطعی نقش این نوع باکتری را در رشد مغز کودکان تایید نکرده، اما راه را برای آغاز مطالعات دراز دامن بعدی درباره تاثیر وجود این نوع باکتری در روده نوزاد و ارتباط اش با مهارت های اجتماعی و اضطراب باز می کند.

دکتر نیک میر ادامه داد:" نتایج این یافته نشان می دهند، شما ممکن است بتوانید توسعه میکروب ها را به گونه ای هدایت کنید که خطر ابتلا به اوتیسم، مشکلات شناختی و ... در فرزندتان کاهش یابد. "

مطالعه بیشتر:

1- همه چیز درباره سیم کشی مغز فرزندان

منبع: upi