The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مراقبت های قبل از بارداری برای داشتن بارداری سالم

تصمیم گرفته اید باردار شوید؟در این نوشتار 10 نکته ضروری برای مراقبت های قبل از بارداری برای داشتن بارداری سالم که باید به آنها عمل کنید مطالعه خواهید کرد.

بارداری از زیبا ترین لحظات زندگی مادران به شمار می ‌رود، ولی از سویی دیگر این دوران با تغییرات بسیاری در بدن همراه است. پس بهتر است قبل از بارداری برای داشتن بارداری سالم خود را برای مواجهه با این تغییرات آماده کنید.

1- حالا که تصمیم دارید صاحب فرزندی شوید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرده و عادات بد مانند نوشیدن الکل، دود کردن سیگار و... را ترک کنید.

2- پیش از اقدام به بارداری برای کنترل وضعیت سلامت خود و داشتن بارداری سالم به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و سوالات احتمالی تان را در مورد بارداری از او بپرسید.

3- برای پیشگیری از بروز مشکلات جدی برای مادر و جنین حتما قبل از بارداری یک آزمایش کامل خون انجام دهید. این آزمایش جهت تعيين گروه خوني و مثبت و منفي بودن Rh شما، ‌كم‌ خوني، چربي و قند خون، بررسی تالاسمی و نيز بررسی ايمني در برابر سرخجه، آبله مرغان، هپاتیت ب، توکسوپلاسموز، اچ آی وی و هپاتیت ث صورت می‌ گیرد.

4- در صورت ایمن نبودن در برابر بیماری‌های سرخجه و آبله مرغان، حداقل سه ماه قبل از آغاز بارداری نسبت به تزریق واکسن این بیماری‌ها اقدام کنید.

5- از هم اکنون مصرف مکمل‌ های اسید فولیک را آغاز کنید. زیرا مصرف این مکمل‌ ها از ناهنجاری ‌های عصبی جنین که معمولا در سه ماه اول بارداری ایجاد می‌ شوند پیشگیری می ‌کند.

6- رشته ورزشی که برای تان مناسب ‌تر است را انتخاب کرده و سعی کنید در تمام دوران بارداری به آن بپردازید. البته بهتر است هر گونه فعالیت ورزشی را تحت نظر پزشک خود انجام دهید.

7- پیش از اقدام به بارداری برای داشتن بارداری سالم باید از سلامت کامل دندان‌ها و لثه‌ های تان مطمئن شوید. پس به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی قبل از باردار شدن به دندانپزشک تان مراجعه کنید.

8- پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و متعادل برای داشتن یک حاملگی خوب و موفقیت آمیز ضروری است. بنابراین در صورت لزوم برای تامین نیازهای اساسی بدن تغییرات لازم را در برنامه غذایی تان اعمال کنید.

9- ارتباط خود را با همسر و خانواده خود بیش از پیش تقویت کنید. زیرا ورود نوزاد با تغییرات اجتناب ناپذیری در روابط افراد همراه است.

10- قبل از بارداری به فکر تهیه بودجه‌ های لازم باشید. زیرا تولد نوزاد با هزینه‌ هایی توام است که باید از هم اکنون برای تامین آن برنامه ریزی کنید.

منبع: foxnews