The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عوارض بلند كردن اجسام سنگین در بارداری

در دوران بارداری حفظ تعادل بدن، دشوار است. در این دوران مرکز ثقل بدن تغییر می کند لذا بلند کردن اشیا اگر اصولی و درست نباشد، به شما و جنین آسیب خواهد زد. با این شرایط ممکن است زمین بخورید پس باید جانب احتیاط را رعایت کنید.

با بلند کردن اجسام سنگین در بارداری چه خطراتی مادر باردار را تهدید می کند؟

1- سقط جنین

اگر جزء گروه مادران دارای بارداری پرخطر و یا در معرض خطر زایمان زودرس هستید، بلند کردن اجسام سنگین می تواند موجب فشار بیش از حد، شروع لکه بینی و خون ریزی و حتی سقط شود.

2- آسیب به احشاء لگن

با بلند کردن اشیای سنگین عضلات کف لگن شما تحت فشار قرار گرفته . در صورت بروز آسیب های بافتی نظیر پاره شدن دسته هایی از تارهای عضلانی، عواقبی نظیر بی اختیاری ادرار و پرولاپس واژن و ... در انتظار شما خواهد بود.

3- برهم خوردن تعادل و زمین خوردن

در بارداری هر قدر که شکم شما بزرگتر می شود، مرکز ثقل بدن تغییر خواهد کرد. این مساله سبب می شود که احتمال برهم خوردن تعادل شما هنگام بلند کردن اشیا بیشتر بوده و احتمال زمین خوردنتان را افزایش خواهد داد.

 

روش صحیح بلند کردن اجسام سنگین در دوران بارداری

این نکته را در نظر داشته باشید، به جای خم شدن و برداشتن اشیا از روی زمین، باید روی زانوها بنشینید و به آرامی دوباره بایستید. فشار وزن شما باید روی پاها و نه روی کمر باشد. سعی کنید به هنگام نشستن روی زانوها یا برخاستن به یک محافظ تکیه کنید تا در صورت افتادن خطری رخ ندهد.

توصیه می شود در دوران بارداری از جابجا کردن وسایل و مبلمان سنگین خودداری کنید. از همسر، یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان کمک بخواهید. همچنان می توانید از افراد متخصص کمک بگیرید. در شرایطی که حمل و نقل اسباب و اثاثه منزل اجتناب ناپذیر است، نکات فوق را رعایت کنید. در صورت احساس خستگی یا ناراحتی از ادامه کار خودداری کرده و پزشک را در جریان قرار دهید.

 سعی کنید از شریک زندگی خود یا سایر اعضای خانواده یا دوستان خود بخواهید که کمک کنند. شما همچنین می توانید از کمک متخصصان در این زمینه استفاده کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- بلند كردن و جابجا کردن اجسام سنگین در بارداری

2- بلند کردن اشیای سنگین در دوران بارداری

3- آیا بغل کردن کودکان نوپا در دوران بارداری بی خطر است؟

4- آیا بالا رفتن از پله در دوران بارداری بی خطر است؟