The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا استفاده از ماسک صورت در بارداری ضرر دارد؟

ماسک های ساده خانگی و ماسک های گیاهی و طبیعی به طور کلی بی خطر هستند، اما از ماسک های صورت‌ حرفه ای که از جریان گالوانیک (جریان الکتریکی مایکرویی که برای تقویت ماهیچه ها به کار می‌رود) استفاده می‌کنند، پرهیز کنید. ماسک های گیاهی در طول سه ماهه اول بارداری، به ویژه اگر تهوع صبحگاهی دارید، توصیه نمی‌شوند؛ چون عطر قوی این گیاهان ممکن است حال تهوع تان را تشدید کند. در ضمن لازم است از مصرف لایه بردارهای حاوی اسید‌ گلیکولیک خود‌داری کنید.

آیا استفاده از ماسک نمک در دوران بارداری مجاز است؟

بله، هیچ مطالعه ای وجو ندارد که نشان دهد استفاده از نمک در بیرون از بدن و بر روی سطح پوست می تواند به شما و جنین تان در دوران بارداری آسیب وارد کند، زیرا نمک نمی تواند از طریق پوست جذب شود.

ماسک های تهیه شده بوسیله نمک ممکن است علاوه بر نمک حاوی انواع روغن ها همانند روغن زیتون نیز می باشند، به همین دلیل لازم است از عناصر ترکیب شده با نمک در آنها و مضر نبودنشان برای بارداری، اطمینان حاصل کنید.

به یاد داشته باشید که در دوران بارداری پوست شما به علت افزایش جریان خون در آن بسیار حساس خواهد شد. بنابراین اگر بر روی پوست بدنتان ضخم و یا جراحتی داشته باشید، ممکن است در اثر تماس با نمک به شدت آزرده شود.

 

پاکسازی صورت در بارداری برای از بین بردن جوش های سر سیاه

دانه های سر سیاه هنگامی رخ می دهد که منافذ پوست مسدود می شود. هر کدام از منفذهای پوست، دارای غده چربی است (غدد سباسه) است که سبوم یا چربی طبیعی پوست تولید می کند. سبوم پوست شما را هیدراته و نرم می کند. اگر بدن شما مستعد تولید بیش از حد سبوم باشد، این منافذ بسته می شود و در نتیجه موجب به وجود آمدن سلول های مرده، سبوم اضافی و باکتری می گردد و در نتیجه آن دانه سر سیاه شکل می گیرد.

در حالت ایده آل، بهتر است که برای درمان جوش های سر سیاه و آکنه خود نزد متخصص بروید. با این حال، اگر شما در تلاش برای انجام این کار در خانه و با کمک روش های خانگی هستید، خصوصا در دوران بارداری مطمئن شوید که ابزارهای شما ضدعفونی شده اند و پوست شما بیش از حد اذیت نمی شود.

ساده ترین و مطمئن ترین روش برای پاکسازی صورت در بارداری برای از بین بردن جوش های سر سیاه در بارداری استفاده از بخور گرم و یا یک حوله گرم است. آن را به مدت دو دقیقه به پوست خود اعمال کنید، که پوست را نرم و لطیف کند تا منافذ را بزرگ کرده و به راحتی بتوان جوش های سر سیاه را خارج کرد. اطمینان حاصل کنید که خیلی گرم نباشد تا پوست شما آسیب نبیند.

نکته مهم این است که برای خارج کردن جوش های سر سیاه فشار زیادی به پوست خود اعمال نکنید، باتوجه به حساس شدن بیش از اندازه پوست در این دوران، احتمال آسیب دیدگی آن در اثر انواع روش های پاکسازی بیشتر خواهد بود.

 

مطالعه بیشتر:

1- بهترین ماسک های صورت برای دوران بارداری

2- آیا استفاده از ماسک صورت در بارداری بی خطر است؟

3- روش های مقابله با تغییرات پوست در بارداری

4- 7 مشکل پوستی در دوران بارداری