The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا استفاده از ماسک صورت در بارداری بی خطر است؟

ماسک های ساده خانگی و ماسک های گیاهی و طبیعی به طور کلی بی خطر هستند، اما از ماسک های صورت‌ حرفه ای که از جریان گالوانیک (جریان الکتریکی مایکرویی که برای تقویت ماهیچه ها به کار می‌رود) استفاده می‌کنند، پرهیز کنید. ماسک های گیاهی در طول سه ماهه اول بارداری، به ویژه اگر تهوع صبحگاهی دارید، توصیه نمی‌شوند؛ چون عطر قوی این گیاهان ممکن است حال تهوع تان را تشدید کند. در ضمن لازم است از مصرف لایه بردارهای حاوی اسید‌ گلیکولیک خود‌داری کنید.

آیا استفاده از ماسک صورت در بارداری ضرر دارد؟

آیا استفاده از ماسک نمک در دوران بارداری مجاز است؟

بله، هیچ مطالعه ای وجو ندارد که نشان دهد استفاده از نمک در بیرون از بدن و بر روی سطح پوست می تواند به شما و جنین تان در دوران بارداری آسیب وارد کند، زیرا نمک نمی تواند از طریق پوست جذب شود.

ماسک های تهیه شده بوسیله نمک ممکن است علاوه بر نمک حاوی انواع روغن ها همانند روغن زیتون نیز می باشند، به همین دلیل لازم است از عناصر ترکیب شده با نمک در آنها و مضر نبودنشان برای بارداری، اطمینان حاصل کنید.

به یاد داشته باشید که در دوران بارداری پوست شما به علت افزایش جریان خون در آن بسیار حساس خواهد شد. بنابراین اگر بر روی پوست بدنتان ضخم و یا جراحتی داشته باشید، ممکن است در اثر تماس با نمک به شدت آزرده شود.

 

پاکسازی صورت در بارداری برای از بین بردن جوش های سر سیاه

دانه های سر سیاه هنگامی رخ می دهد که منافذ پوست مسدود می شود. هر کدام از منفذهای پوست، دارای غده چربی است (غدد سباسه) است که سبوم یا چربی طبیعی پوست تولید می کند. سبوم پوست شما را هیدراته و نرم می کند. اگر بدن شما مستعد تولید بیش از حد سبوم باشد، این منافذ بسته می شود و در نتیجه موجب به وجود آمدن سلول های مرده، سبوم اضافی و باکتری می گردد و در نتیجه آن دانه سر سیاه شکل می گیرد.

در حالت ایده آل، بهتر است که برای درمان جوش های سر سیاه و آکنه خود نزد متخصص بروید. با این حال، اگر شما در تلاش برای انجام این کار در خانه و با کمک روش های خانگی هستید، خصوصا در دوران بارداری مطمئن شوید که ابزارهای شما ضدعفونی شده اند و پوست شما بیش از حد اذیت نمی شود.

ساده ترین و مطمئن ترین روش برای پاکسازی صورت در بارداری برای از بین بردن جوش های سر سیاه در بارداری استفاده از بخور گرم و یا یک حوله گرم است. آن را به مدت دو دقیقه به پوست خود اعمال کنید، که پوست را نرم و لطیف کند تا منافذ را بزرگ کرده و به راحتی بتوان جوش های سر سیاه را خارج کرد. اطمینان حاصل کنید که خیلی گرم نباشد تا پوست شما آسیب نبیند.

نکته مهم این است که برای خارج کردن جوش های سر سیاه فشار زیادی به پوست خود اعمال نکنید، باتوجه به حساس شدن بیش از اندازه پوست در این دوران، احتمال آسیب دیدگی آن در اثر انواع روش های پاکسازی بیشتر خواهد بود.

 

بهترین ماسک های صورت برای دوران بارداری

اگر جزء آن دسته از مادرانی هستید که نگرانی درمورد کاهش جذابیت و زیباییتان در دوران بارداری شما را آزار می دهد و به دنبال روش های خانگی برای مراقبت از پوست خود می گردید، در این مطلب قصد داریم ماسک های خانگی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر در دسترس بودن مواد اولیه و سهولت در آماده سازی آنها، هیچ گونه خطری برای بارداری شما ایجاد نمی کنند.

برای رفع مشکلات پوستی خود در دوران بارداری و داشتن پوستی زیبا و شفاف، ماسک های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. می توانید این ماسک ها را در منزل تهیه کرده و به کمک آنها از پوست گرانبهایتان در این دوران مراقبت کنید.

ماسک های مناسب برای پوست های چرب در بارداری

گوجه فرنگی، لیمو و یا آب خیار برای برطرف کردن چربی بیش از اندازه پوست مانند موهبتی الهی هستند. ترکیب هر یک از این مواد با شیر هم می‌تواند برای رنگ‌دانه‌های پوست نتیجه‌ای عالی و چشمگیری داشته باشد.

ماسک موز و عسل برای پوست های چرب

با کمک این ماسک می توانید پوست خود را نرم و درخشان کنید.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه
  • یک قاشق چای خوری عسل طبیعی
  • یک عدد موز رسیده

طرز تهیه ماسک:

واقعا ساده است. همه چیزی که شما باید انجام دهید این است که موز رسیده خود را خرد کرده و سپس آب لیمو تازه را گرفته و با آن ترکیب کنید. سپس یک قاشق چای خوری عسل طبیعی سرد به آن اضافه کرده و همه را با هم مخلوط کنید.

هنگامی که ماسک شما آماده شد، یک لایه نازک از مخلوط را به صورت خود مالیده و سپس زمان کافی برای خشک شدن کامل را به آن بدهید. هنگامی که خشک شد، فقط کافی است آن را به طور کامل با آب ولرم شسته و سپس صورت خود را با یک حوله خشک کنید.

لازم به ذکر است اضافه کردن آب سایر مرکبات مانند پرتقال نیز یک ایده عالی می باشد، زیرا با چربی توسط کمک به کنترل سطح چربی ترشح شده توسط غدد چربی مبارزه می کند.

ماسک سیب زمینی و لیمو برای پوست های چرب

آب لیمو باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه می‌شود و پوست را روشن می‌کند و سیب زمینی رنگ دانه های پوست را تقویت می‌کند.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • یک قاشق غذاخوری آب لیمو
  • یک قاشق غذاخوری آب سیب زمینی

 طرز تهیه ماسک:

تمامی این مواد را خوب با هم ترکیب کنید، صورت خود را تمیز کنید و ماسک را روی آن بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه با آب خنک بشویید.

 

ماسک های مناسب برای پوست های خشک در بارداری

حتی خشک ترین نوع پوست می تواند قربانی آکنه دوران بارداری شود، و دقیقا به همین دلیل شما نیاز به یک ماسک صورت مغذی و مرطوب کننده دارید که سطح رطوبت مناسب پوست شما را در زمانی که در حال مبارزه با آکنه هستید، بازگرداند.

ماسک آووکادو برای پوست های خشک

این ماسک فوق العاده است چرا که جریان طبیعی پوست شما را تقویت می کند. همچنین می توان آن را دو برابر و یا حتی سه برابر استفاده کرد و سپس آن را در یک شیشه دربسته شده در داخل یخچال تا یک ماه نگهداری کرد، به همین دلیل شما عاشق آن می شوید و تصمیم می گیرید که بر اساس یک برنامه منظم برای درمان خود از آن استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • مقداری آب لیمو تازه
  • یک قاشق چای خوری ماست ساده
  • یک آووکادو رسیده

طرز تهیه ماسک:

آووکادو را برداشته و سپس آن را پوست کنده و خرد کنید. چند قطره آب لیمو تازه را به آن اضافه کرده و با یک قاشق چای خوری ماست ساده هم زده و مخلوط کنید. این ماسک را به صورت و گردن خود مالیده و اجازه دهید که در حدود ۳۰ دقیقه اثر کند. هنگامی که این زمان به پایان رسید، شما می توانید آن را با آب سرد شسته و سپس صورت خود را با یک پارچه تمیز خشک کنید.

 

ماسک های مناسب برای انواع پوست ها در بارداری

ماسک جو و ماست مناسب برای انواع پوست ها در بارداری

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • یک قاشق غذاخوری ماست
  • یک قاشق غذاخوری جو
  • سه قطره عسل (به دلخواه)

طرز تهیه ماسک:

صورت خود را تمیز کنید و ماسک را روی آن بمالید، بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک آلوئه ورا، گلاب و آب لیمو مناسب برای انواع پوست ها در بارداری

این یک ماسک شگفت انگیز است. به دلیل خواص فوق‌العاده و طبیعی آلو‌ئه ورا و یا ژل آن این ماسک می‌تواند مانند یک درمانگر عالی برای نواحی تیره پوست تان باشد و علاوه بر این، آن را مرطوب و خنک هم نگه دارد. معمولا رنگ دانه های پوست های خشک نسبت به سایر پوست ها بیشتر تغییر رنگ می‌دهند.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • یک قاشق غذاخوری آلوئه‌ورا
  • یک قاشق غذاخوری گلاب
  • یک قاشق غذاخوری آب لیمو

طرز تهیه ماسک:

تمامی این مواد را خوب با هم ترکیب کنید و بعد با کمک یک قلمو یا حتی نوک انگشتان تان روی صورت، گردن و دست هایتان بمالید. بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سعی کنید هم زمان کمی راه بروید و بعد با آب نیمه ولرم بشویید.

ماسک روغن بادام و موز مناسب برای انواع پوست ها در بارداری

بارداری می‌تواند باعث بروز چربی بیشتر در منافذ پوست تان شود، روغن بادام باعث انعطاف پذیری پوست‌ می‌شود. بنابراین این ماسک می‌تواند تاثیر به سزایی در برطرف کردن این معضل داشته باشد و پوست تان را نرم و بدون نقص کند.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • یک عدد موز رسیده و له شده
  • پنج قطره روغن بادام

طرز تهیه ماسک:

این مواد را خوب با هم مخلوط کنید و بعد از اینکه صورت خود را تمیز کردید این ماسک را روی آن بگذارید، ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد با آب بشویید. 

  

ماسک صورت برای از بین بردن آکنه شدید در بارداری

ماسک خیار و هندوانه برای از بین بردن آکنه شدید در بارداری

اگر شما یک مورد جدی از آکنه بارداری دارید و نیاز دارید که پوست شما به سرعت پاک سازی شود، ما این ماسک صورت پاک کننده را توصیه می کنیم. این دستور ماسک صورت که از خیار و آب هندوانه استفاده می کند، را به راحتی می توان در خانه با استفاده از برخی مواد تازه و یک مخلوط کن تهیه کرد.

مواد تشکیل دهنده مورد نیاز:

  • دو قاشق چای خوری آب هندوانه
  • دو قاشق چای خوری آب خیار
  • یک قاشق چای خوری ماست ساده
  • یک قاشق چای خوری شیر خشک

طرز تهیه ماسک:

آب خیار و هندوانه را به اندازه کافی طبق دستور العمل بگیرید، سپس سایر مواد را در داخل آب میوه مخلوط کرده تا به شکل یک خمیر نرم درآید. حالا مخلوط را به صورت خود مالیده و اجازه دهید به مدت بیست دقیقه  قبل از شستشو بر روی پوست بماند.

هندوانه به پاکسازی پوست کمک کرده و لکه ها از بین می برد. خیار به روشن شدن پوست کمک می کند و اسکار آکنه را کاهش می دهد، و همچنین هر نوع قرمزی در اثر التهاب را از بین می برد. خواص آنتی باکتریال و مرطوب کنندگی ماست و شیر خشک را با هم ترکیب کرده و آکنه ها را از بین ببرید.

 

مطالعه بیشتر:

1- پیشگیری و کاهش ترک های پوستی و کشیدگی های پوستی در بارداری

2- علت و درمان ماسک حاملگی یا ملاسما در بارداری

3- روش های مقابله با تغییرات پوست در بارداری

4- 7 مشکل پوستی در دوران بارداری