The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت تیر کشیدن تخمدان در بارداری چیست؟

سوال مخاطب:

تیر کشیدن تخمدان ها در دوران بارداری نشانه چیست آیا امری طبیعی است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

همانطور که در بالا اشاره شد تیر کشیدن در محل رحم و تخمدان ها مربوط به رباطهای نگهدارنده رحمی است که بر اثر کشیدن و کلفت شدن ایجاد می شود و امری طبیعی است البته این دردها دائمی نبوده و گهگاه اتفاق می افتد زمانی نیز در بیمارانی که قبلا عمل سزارین یا فیبروم، کیست تخمدان شدند بر اثر چسبندگی دردهای مقطعی دیده می شود و اگر درد در یک نقطه متمرکز شود و ادامه یابد حتما دلیل پاتولوژیک دارد و باید پزشک تان را در جریان قرار دهید. در سه ماهه اول بارداری کیست تخمدان ایجاد می شود که اکثرا در حین بارداری از بین می روند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +