The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان ساک بارداری پایین، چقدر باید استراحت کرد؟

سوال مخاطب:

هفته دوازدهم بارداری هستم و درهفته ۱۰بارداری دچار خونریزی قطره ای شدم و با انجام سونو مشخص شد ساک بارداری پایین است،یعنی پایین تر از حد نرمال علت چیست وچقدر باید استراحت کنم تا به حد نرمال برسد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

در این حالت استراحت نسبی، نداشتن مقاربت، عدم انجام کارهای سنگین از مهمترین اقدامات احتیاطی است که باید انجام شود به اضافه این که از پروژسترون و بعد از هفته دوازدهم از ایزوکسوپورین هم استفاده شود و اگر تا هفته بیستم حاملگی ادامه یابد در اکثر موارد به بالا کشیده شده و حتی در نزدیکی زایمان ممکن است آنقدر بالا برده که بتوان به روش طبیعی زایمان کرد که قاعدتا پزشک شما را باید به عنوان حاملگی پرخطر (High risk) قلمداد کند و حتی اگر خونریزی زیادتر شد در بیمارستان بستری شوید گاهی ممکن است اگر خونریزی زیاد شود جنین به علت کم شدن گردش خون از بین برود که در این صورت چاره ای جز تخلیه و کورتاژ باقی نمی ماند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +