The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا شیاف یا دارو برای درمان بواسیر در بارداری موثر است؟

سوال مخاطب:

برای درمان بواسیر در بارداری چه می توان کرد، آیا مصرف شیاف، کرم یا دارویی خاص موثر است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

اگر دچار درد یا عفونت شود چاره ای جز جراحی ندارید ولی در موارد خفیف و بدون عفونت سعی کنید یبوست نداشته باشید و از پماد ضد بواسیر روزی دو تا سه بار استفاده کنید. تا بعد از زایمان چنانچه مزاحم و دردناک باشد با جراحی درمان کامل گردد. امروزه از لیزر که درمانی راحت تر نسبت به روش جراحی سابق است استفاده می کنند که درد و مشکلات کمتری به دنبال دارد به خصوص قبل از زایمان و در دوران بارداری که خطری هم متوجه جنین نخواهد شد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +