The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

خونریزی بعد از سزارین تا چند روز عادیست؟

سوال مخاطب:

آیا خونریزی به مدت شش هفته پس از زایمان سزارین امری طبیعی است یا مشکلی وجود دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

ترشحات بعد از زایمان تا شش هفته طبیعی است به طوری که هر دو هفته عوض می شود و در دو هفته اول خونریزی در ابتدا به شکل عادت ماهیانه و به مرور تا پایان دو هفتگی به لکه بینی تبدیل می شود در دو هفته دوم ترشحات سفید رنگ ولی بدون بو و حالت عفونی است و بالاخره در دو هفته سوم به شکل مایع شفاف و بی رنگ و بدون بو باید باشد بنابراین اگر خونریزی بیش از دو هفته طول بکشد بهتر است با پزشک تان تماس گرفته تا اگر مشکلی وجود دارد آن را حل کند به خصوص اگر بو دار و به شکل عفونی باشد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +