The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نگرانی پسرها درباره بلوغ!

پسرها نیز مثل دخترها نگرانی هایی درباره دوران بلوغ دارند که در این نوشتار متداول ترین شان را معرفی می کنیم.

تغییر صدا

وقتی حنجره و تارهای صوتی پسرها رشد می کنند و بزرگ می شوند، صدای شان هنگام حرف زدن کلفت می شود که برای شان  شرم آور و آزار دهنده است. اما این بخشی از پروسه طبیعی کودک: چقدر قد خواهم کشید؟ است. 

رویاهای خیس

پسرها وقتی صبح ها از خواب بیدار می شوند ممکن است با مشاهده پیژاما و شورت خیس و چسبناک شان شوکه شوند. " رویاهای خیس " نتیجه انزالی است که پس از دیدن خواب های جنسی در طول خواب اتفاق می افتد. والدین باید با پسرشان درباره این رویداد گفت و گو کنند و به او اطمینان دهند به هیچ وجه نمی توان از بروز این رویداد جلوگیری کرد.  

نعوظ غیر ارادی

در دوران بلوغ، حالت نعوظ به صورت غیر ارادی - بدون تماس با آلت تناسلی یا فکر کردن به مسائل جنسی - ایجاد می شود. بروز این حالت ممکن است باعث شرمساری و سر افکندگی پسرها - به خصوص در مدرسه و ... - شود. به پسرتان اطلاع دهید نعوظ غیر ارادی طبیعی و نشان دهنده بالغ شدن است.

بزرگ شدن سینه ها

سینه های بعضی پسرها در سال های ابتدایی دوران بلوغ بزرگ می شود. در اکثر موارد، پسرها از برآمدگی سینه هایش که در برخی مواقع دردناک می شوند عذاب می کشند. این حالت پس از چند ماه، از میان می رود.

کوچک بودن یکی از بیضه ها

نا همسان شدن بیضه ها در دوران بلوغ متداول و طبیعی است. 

حمایت های والدین از فرزندان در دوران بلوغ:

- فرزندتان با شروع دوران بلوغ، حساس، زود رنج و نیازمند حمایت می شوند. باید به حریم خصوصی شان احترام گذاشت. به عنوان مثال، پیش از ورود به اتاق اجازه بگیرید.

- فرزندتان در طول دوران بلوغ به نظافت و آراستگی اهمیت می دهد. او نگران ظاهرش است و تلاش می کند با بهبود آن در میان دوستان و همسالان اش نفوذ کند. در طول دوران بلوغ باید اختلال روانی تصویر منفی از بدن که با بروز اختلال تغذیه و ... نمایان می شود را جدی و از متخصص روان شناس کمک گرفت.

منبع: healthychildren