The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا وضعیت کشیده بودن شکل جمجمه در تصاویر سونوگرافی مشکل ساز است؟

سوال مخاطب:

34 سال دارم و هفته 22 بارداری دوم هستم. تست های غربالگری بدون مشکل بوده. اکنون که برای بررسی سلامت جنین سونوگرافی داشته ام و جمجمه جنین به صورت کشیده (دولیکوسفال) گزارش شده است. اعضا و بندناف در حالت نرمال هستند و مایع آمینوتیک حجم طبیعی دارد. حرکات اندام ها فعال بوده و طول کانال سرویکس 45 میلی متر است. آیا وضعیت جمجعه نگران کننده و مشکل ساز است و یا برطرف می شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

فرم جمجمه بیشتر به نژاد و ژن های فرد بستگی دارد و به عنوان مثال شمالی ها اکثرا بر خلاف جنین شما که دولیکوسفال است، پس کله صاف دارند که براکیوسفال نامیده می شود بنابراین این حالت چندان مشکل ساز نبوده و روی رشد مغز تاثیری نمی گذارد فقط از نظر ظاهر و زیبایی ممکن است کمی ناراحت کننده باشد که آن هم تا حدودی بعد از تولد و رشد مغز جبران می شود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +