The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

اقدام به بارداری با وجود نتیجه مثبت تست آنتی بادی سرخجه مثبت

سوال مخاطب:

چند ماه آینده قصد بارداری دارم و نتیجه تست IgG Rubella  118.2 (تست آنتی بادی سرخجه) است آیا مشکلی وجود دارد و درمانی خاص لازم است؟

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

بالا بودن این تست یا مربوط به آنتی بادی است (Ab) که نشان دهنده ابتلا شما به این بیماری در گذشته است یا این که واکسن آن را در یک مرحله‌ای تزریق کردید و نه تنها مشکل ایجاد نمی‌کند، بلکه شانس خوبی است چون شما دیگر در جریان حاملگی دچار این بیماری نخواهید شد. ولی اگر آنتی ژن(Ag) بالا باشد نشان دهنده این است که ویروس سرخجه اخیرا در بدن شما وارد شده و دیگر در این شرایط هرگز حامله نشوید، چون حتماً جنین دچار مشکل خواهد شد. زیرا ویروس Rubella یکی از خطرناک‌ترین ویروس‌ها است که روی جنین به خصوص در سه ماهه اول تا 70%  اثرات تراتوژنیک دارد.  

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

1- آزمایشات مهم قبل از بارداری ، سرخچه لازم است؟

2- تا چه‌ زمانی بعد از تزریق واکسن سرخجه نباید باردار شد؟

3- آیا تزریق واکسن سه گانه در اواخر بارداری ضروری است؟

 

منبع: نی نی +