The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا قرص اورژانسی باعث بارداری خارج از رحم می شود؟

سوال مخاطب:

آیا مصرف قرص اورژانسی باعث ایجاد بارداری خارج از رحم می شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

بارداری خارج از رحم و یا حاملگی نابجا زمانی رخ می‌دهد که رویان به جایی خارج از جایگاه رحمی متصل شود.مواردی گزارش شده است ولی خیلی شایع نیست. قرص ضد بارداری اورژانسی لوونورژسترول یکی از بهترین روش های پیشگیری از بارداری به صورت اورژانسی است که اگر درست و به موقع استفاده شود، تا حد زیادی می تواند مانع از بارداری شود.این قرص سبب بروز یک سری تغییرات هورمونی ناگهانی در بدن بانوان می شود که مانع از لانه گزینی تخمک لقاح یافته خواهد شد. اما اگر پیش از مصرف قرص لانه گزینی صورت گرفته باشد، مصرف آن به هیچ وجه مانع از بارداری نخواهد شد.علت اصلی بسیاری از حاملگی های خارج رحمی، آناتومی غیر طبیعی لوله های رحمی می باشد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +