The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا حاملگی بدون دخول ممکن است؟

یکی از سوالات زوجینی که هنوز قصد بچه دار شدن و گسترش خانواده خود را ندارند این است که آیا حاملگی بدون دخول ممکن است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! برای بررسی چگونگی این اتفاق با ما همراه باشید.

حاملگی بدون دخول چگونه است؟

اگر می خواهید بپرسید که آیا بارداری بدون دخول ممکن است؟ ابتدا لازم است مفاهیم کلی درمورد لقاح و باردار شدن را به شما یادآوری کنیم. بارداری شامل ترکیب اسپرم با تخمک و انجام لقاح و تشکیل شدن سلول تخمک است. تفاوتی ندارد که این اسپرم از کجا و به چه طریقی وارد واژن شده است. بسیاری از افراد علاوه بر رعایت دقیق جلوگیری طبیعی باردار می شوند که یکی از علل اصلی آن حاملگی بدون دخول و حتی حاملگی بدون دخول با پیشاب است. 

اگر در حوالی زمان مقاربت بدن شما در حین تخمک گذاری باشد و نیز در دستگاه تولید مثلی شرایط برای پذیرش یک جنین فراهم باشد، در اثر تماس هر مایع حاوی اسپرم (مایع منی یا پیشاب) با واژن و اطراف مدخل آن، حتی تماس دست آلوده به این موارد با واژن، امکان ورود اسپرم ها و انجام لقاح وجود دارد. 

باتوجه به این که هر قدر تعداد اسپرم های وارد شده به واژن کمتر باشد شانس باردار شدن کمتر است، می توان نتیجه گرفت که احتمال بارداری بدون دخول چندان زیاد نیست. اما وقتی می پرسید آیا حاملگی بدون دخول ممکن است؟ می گوییم بله چون این احتمال گرچه بسیار کم است اما در موارد نادری رخ داده و امکان پذیر است.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا احتمال باردار شدن با پیشاب وجود دارد؟

2- آیا پریود شدن در زمان حاملگی امکانپذیر است؟

3- آیا امکان بارداری بدون علائم و علامت وجود دارد؟