The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ایا کیست درموئید در تخمدان باعث نازایی میشود؟

سوال مخاطب:

آیا داشتن کیست درموئید در تخمدان مانع از بارداری می شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

کیست درموئید معمولا مانع از بارداری نمی شود و چنانچه زیر 5 سانتی متر باشد مشکل ساز نخواهد بود. تنها کیستی که باعث نازایی می شود کیست آندومتریوز است که به شدت چسبندگی می دهد و از تلاقی تخمک و اسپرم ممانعت به عمل می آورد که این ها نیز با IVF یا لقاح مصنوعی می توانند حامله شوند.آندومتریوز زمانی رخ می‌دهد که بافت آندومتر یعنی بافت پوشش دهنده لایه های داخل رحم، خارج از آن (رحم) رشد کند. این بافت در هر جا از فضای شکمی می‌تواند جایگزین شود و رشد کند گاهی این بافت به صورت تکه هایی رشد می‌کند که کاشت خوانده می‌شود و به صورت برآمده است یا می‌تواند باعث کیست تخمدان شود که آن را آندومتریوما می‌نامند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +