The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا ادرار بعد از نزديكي و بارداري با یکدیگر تداخل دارند؟

آیا ادرار بعد از نزديكي و بارداري با یکدیگر تداخل دارند؟ آیا ادرار کردن بعد از نزدیکی شانس باروری را کم می کند.

ادرار بعد از نزديكي و بارداري

بسیاری از بانوان درمورد ادرار بعد از نزديكي و بارداري سوالاتی می پرسند و می خواهند بدانند آیا ادرار کردن بعد از نزدیکی مانع از بارداری می شود یا نه؟ در پاسخ به شما می گوییم که بله. درحقیقت ادرار بعد از نزديكي براي بارداري اصلا مناسب نیست. علت اصلی این امر مربوط به ماهیت اسیدی ادرار است. وقتی که بعد ازآامیزش به قصد بارداری ادرار می کنید به دو دلیل شانس باروری شما کم خواهد شد. اولا با بلند شدن از بستر، ایستادن، رفتن به دستشویی و نهایتا قرار گرفتن در پوزیشن دفع ادرار، بیشتر مایع منی از درون واژن خارج شده و شانس صعود اسپرم ها به درون حفره رحم کاهش خواهد یافت. ثانیا در تماس قرار گرفتن واژن با ترشحات اسیدی مربوط به ادرار در هنگام ادرار کردن احتمال زنده ماندن اسپرم ها را کمتر خواهد کرد. اسپرم های کمتر به معنای شانس باروری کمتر خواهد بود.

بعد از توضیح این مساله که ادرار بعد از نزديكي و بارداري چه نتیجه ای دارد، لازم است چندید نکته درمورد افزایش شانس باروری بعد از آمیزش را بریتان مطرح کنیم. 

اگر به قصد حامله شدن نزدیکی می کنید نباید از هیچگونه مواد روان کننده کننده استفاده کنید. داشتن معاشقه کافی پیش از دخول معمولا به مقدار کافی سبب لغزندگی واژن خواهد شد زیرا بیشتر موارد روان کننده های موجود در بازار حاوی انواع اسپرم کش ها هستند و نیز با تغییر PH مناسب واژن شانس زنده ماندن اسپرم ها را کم می کنند. درصورتی که دخول بدون مواد روان کننده برایتان دردناک است، از مواد طبیعی همچون روغن زیتون بهره بگیرید.

برای افزایش احتمال حامله شدنتان بعد از اتمام نزدیکی به مدت نیم ساعت در بستر دراز بکشید. در زیر باسن خود بالشی قرار دهید تا باسن و پاها بالاتر از سطح کمر و شانه ها قرار گیرند.  به این ترتیب اسپرم ها راحت تر می توانند به سمت دهانه رحم شنا کنند. به علل گفته شده اکنون می دانید که ادرار بعد از نزديكي و بارداري با هم در تضاد هستند بنابراین تا چند ساعت به دستشویی نروید.

 

مطالعه بیشتر:

1- 7 خاصیت درمانی رابطه جنسی یا نزدیکی کردن

2- آیا داشتن رابطه جنسی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؟

3- آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن