The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا امکان حامله شدن بدون دخول و پیشاب وجود دارد؟

بر اساس منابع اسلامی، دخول به شرایطی گفته می شود که آلت تناسلی به مقدار بیشتر از ختنه گاه وارد واژن شود. در این میان بسیاری از افراد سوال می پرسند که آیا امکان حامله شدن بدون دخول وجود دارد؟ درپاسخ باید بگوییم که بله!

امکان بارداری بدون دخول با پیشاب

در حقیقت باردار شدن فقط و فقط نیازمند انجام دخول نیست. اگر به هر طریقی از جمله تماس پیدا کردن مایع منی با نواحی اطراف واژن، تماس دست آلوده به منی با واژن و ... اسپرم ها بتوانند به محیط واژن راه پیدا کنند، امکان حامله شدن بدون دخول وجود خواهد داشت.

بدون شک هرقدر مقدار اسپرم های وارد شده به درون واژن بیشتر باشد، شانس بارداری بیشتر خواهد بود زیرا از تمام اسپرم هایی که بعد از انزال در حین دخول وارد واژن می شوند، تنها یک درصد می توانند از واژن عبور کرده و به درون رحم راه پیدا کنند، به همین دلیل می توان گفت گرچه امکان باردار شدن بدون دخول کم است اما صفر نیست. بنابراین اگر به هرعلتی شرایط و آمادگی لازم برای باردار شدن را ندارید، توصیه می کنیم که قبل از برقراری رابطه جنسی، از یک روش مطمئن و مناسب برای پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

پیشاب به مایعی گفته می شود که توسط غدد سمینال وزیکول دستگاه تناسلی مرد تولید می شود. این مایع به رنگ شفاف و در حد چند قطره می باشد که هدف از ترشح آن، نرم کردن مجرای خروج اسپرم جهت تسهیل عبور آنها است. این مایع در اوایل و یا در میانه های رابطه جنسی خارج می شود. با توجه به این که در هنگام انزال اسپرم ها از اپیدیدیم شروع به حرکت کرده و پس از عبور از درون غده پروستات، با شیره پروستات ترکیب شده و پس از ترکیب شدن با ترشحات غدد پیازی میزراهی درحین ارگاسم خارج می شوند، امکان وجود اسپرم در درون مایع پیشاب کم است اما صفر نیست! با این توضیحات در پاسخ به پرسش آیا بارداری بدون دخول امکان پذیر است، باید بگوییم که بله، این امکان هم توسط مایع منی و هم توسط پیشاب وجود دارد.

درحقیقت امکان حامله شدن بدون دخول زیاد نیست اما اگر در حال حاظر به هیچ عنوان قصد مادر شدن ندارید، بهترین راهکار انتخاب یک روش جلوگیری مناسب است.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا احتمال باردار شدن با پیشاب وجود دارد؟

2- آیا داشتن رابطه دهانی و بلعیدن منی در بارداری برای جنین خطرناک است؟

3- آیا هر ماه احتمال بارداری و تخمک گذاری وجود دارد؟