The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تست خانگی بارداری با پیاز چیست و چگونه انجام می شود؟

در گذشته همانند امروز امکانات و فن آوری ها به گونه ای در دسترس و پیشرفته نبوده که بانوان بتوانند با مراجعه به نزدیک ترین داروخانه و خرید یک عدد بی بی چک، درعرض 10 دقیقه متوجه شوند که آیا باردار هستند یا نه؟ و یا این که به نزدیک ترین آزمایشگاه مراجعه کرده و با دادن چند سی سی خون و انجام یک آزمایش خون تشخیص بارداری، به سادگی از باردار بودن و یا نبودن خود در همان هفته های ابدایی مطلع گردند. در ان زمان بانوان واضح ترین نشانه ای که دال بر حامله بودنشان تفسیر می شد، مشاهده نشدن خون ریزی قاعدگی در موعد مقرر پریودشان بوده است. 

دراین میام روش هایی وجود دارد که بر اساس باورهای عمومی معتقد است می تواند در هفته های ابتدایی بارداری را به روش سنتی تشخیص دهد. یکی از این روش ها تست خانگی بارداری با پیاز است.

نحوه تست بارداری با پیاز

برای انجام تست بارداری با پیاز کافی است که شما یک تکه کوچک از پیاز را به خوبی شسته و شب هنگام در درون واژن خود شیاف کنید. تفسیر نتایج تست بارداری با پیاز اینگونه انجام می شود که، صبح روز  بعد اگر بوی پیاز از دهان و بینی فرد استشمام نشد یعنی فرد باردار است و اگر این بو از دهان و بینی فرد استشمام شد یعنی باردار نیست.

روش تست خانگی بارداری با پیاز شباهت بسیار زیادی به روش تست خانگی بارداری با سیر دارد. نکته بسیار مهم این است که اگر می خواهید از این روش ها استفاده کنید اشکالی ندارد اما باید بدانید که تست خانگی بارداری با پیاز هیچ پایه و اساس علمی ندارد و توصیه می شود که در اسرع وقت با کمک انجام آزمایش خون تشخیص بارداری، از حامله بودن و یا نبودنتان مطمئن شوید. بدیهی است که اگز سایر نشانه های حاملگی همچون تهوع، خستگی، درد و تورم سینه ها و ... را در خود مشاهده می کنید، احتمال باردار بودنتان افزایش می یابد.

 

مطالعه بیشتر:

1- تست خانگی بارداری با نمک چیست و چگونه انجام می شود؟

2- راههای تست بارداری در منزل قبل از موعد مقرر قاعدگی

3- تست حاملگی با سیر چیست و چگونه انجام می شود؟