The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا احتمال باردار شدن با پیشاب وجود دارد؟

در مورد باردار شدن در حین استفاده از انواع روش های جلوگیری سوالات فراوانی وجود دارد. سالانه تعداد بی شماری بارداری ناخواسته رخ می دهد که والدین علی رغم استفاده از روش های مختلف جلوگیری از باروری شاهد مثبت شدن تست بارداری خود می شوند.

یکی از سوالات رایج در این زمینه این است که آیا احتمال دارد که یک خانم بوسیله پیشاب باردار شود؟ آیا احتمال بارداری بدون انجام دخول وجود دارد؟

پیشاب مایعی به اندازه چند قطره است که قبل از انزال از آلت خارج می شود و نقش آن لغزنده کردن و آماده کردن مسیر برای عبور اسپرم است.

آیا ممکن است که فردی بوسیله پیشاب باردار شود؟

اغلب آقایان بر روی خروج این مایع هیچ کنترلی ندارند و در واقع اصلا متوجه خروج آن نمی شوند. مطالعات نشان می دهد که در بیشتر موارد این مایع اصلاً حاوی اسپرم زنده و فعال نیست اما گاهاً مشاهده شده است که در برخی موقع اسپرم ها می توانند قبل از انزال از بیضه خارج شده و در مسیر راه های خروجی قرار بگیرند و در هنگام خروج پیشاب با آن همراه شده و خارج شوند.

به این ترتیب با توجه به این موضوع که تعداد اسپرم های زنده مشاهده شده در پیشاب بسیار نادر است، اما مشاهده شده که بسیاری از زوجینی که از روش جلوگیری طبیعی به صورت دقیق استفاده می کنند، نیز باردار شده اند که تنها منشا آن می تواند همین پیشاب باشد.

آیا احتمال باردار شدن بدون انجام دخول وجود دارد؟

پاسخ این سوال اینگونه است که گرچه این احتمال بسیار نادر است اما صفر نیست. در حقیقت این امکان وجود دارد که مقداری از مایع منی در اطراف ورودی واژن ریخته شده و اسپرم های موجود در آن بتوانند به سمت بالا شنا کرده، خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند.

لازم به ذکر است که هیچ کدام از روش های جلوگیری از بارداری صد در صد قابل اطمینان نیستند، بنابراین درصورتی که به هیچ وجه قصد و شرایط باردار شدن را ندارید، لازم است که حدالامکان از ایمن ترین روش ها استفاده کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- تاثیر سیگار کشیدن بر اسپرم مردان

2- علت اختلال نعوظ در مردان چیست و چگونه درمان می شود؟

3- عوامل موثر بر اختلال نعوظ در مردان

4- افزایش کیفیت اسپرم مردان با ورزش کردن