The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

طرز صحیح نشستن روی زمین در بارداری چگونه است؟

در دوران بارداری شرایط به گونه ای تغییر خواهد کرد که شما باید درمورد طرز نشستن، ایستادن و ... کمی تجدید نظر کرده و آنها را اصلاح کنید. طرز صحیح نشستن روی زمین در بارداری شامل نکاتی است که خانم مریم رضاخان کارشناس مامایی در این ویدیو به صورت عملی آنها را آموزش می دهند. یادگیری و نیز به کار بستن نکات مربوط به نشستن روی زمین در بارداری به شما کمک خواهد کرد تا بارداری سالم تر و نیز لذت بخش تری را پشت سر بگذارید.

بدن مادر در طی دوران بارداری دچار تغییرات بسیار زیادی می شود که بیشتر آنها در نتیجه دگرگونی های هورمونی رخ خواهند داد. افزایش قابل توجه هورمون ریلکسین در این دوران سبب نرم شدن عضلات و رباط ها شده به گونه ای که نمی توانند حمایت کافی را از مفاصل به عمل آورند. درنتیجه در این دوران شما باید بیشتر مراقب مفاصل خود باشید و  بهترین حالت نشستن روی زمین در بارداری را فراگیرید. 

یکی از راه های حمایت از بدن خصوصا مفاصل توجه به طرز صحیح نشستن روی زمین در بارداری است. بد نشستن در بارداری سبب می شود به درجات گوناگونی از کمر درد، درد لگن، سختی در هنگام راه رفتن، خوابیدن و ... مبتلا شوید که همه گی از جمله عوارض بد نشستن در بارداری محسوب می شوند.

بهترین مدل نشستن در بارداری حالتی است که نه تنها در آن احساس راحتی می کنید، بلکه کمترین فشار بر رو ی استخوان های کمر و لگن وارد می شود. 

درهنگام نشستن در بارداری چه بر روی زمین و چه بر روی تخت، رعایت نکات مربوطه، به حفظ سلامتی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. 

نکات مربوط به طرز صحیح نشستن روی زمین در بارداری 

  • ابتدا زانوها را خم کرده، یک دست را روز یک ران و دست دیگر را بر روی زمین قرار دهید.
  • به آرامی باسن خود را به زمین برسانید. و پس از نشستن برای پخش شدن وزن، با کمک دست ها دو باسن را از یکدیگر باز کنید.
  • توجه داشته باشید که برجستگی های جلویی استخوان لگن، هردو باید در یک راستا قرار داشته باشند.
  • اگر می خواهید تکیه دهید، لازم است کوسن کوچکی را در پشت گودی کمر قرار داده و با زاویه 10 درجه بنشینید.
  • توجه داشته باشید که هرگز نباید برای مدت طولانی در یک پوزیشن قرار گیرید. هر از چند گاهی حالت نشستن خود را تغییر دهید. چهار زانو نشستن در بارداری برای مدت کوتاه ضرری ندارد اما باتوجه به این که نباید در این دوران پاهایتان را بر روی یکدیگر قرار دهید، بهتر است به جای چهار زانو نشستن در دوران بارداری پاهای خود را دراز کرده و یک بالش کوچک زیر زانوها قرار دهید. 

با رعایت نکات مربوط به طرز صحیح نشستن روی زمین در بارداری، این دوران را با لذت بیشتری پشت سر بگذارید.