The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری

اغلب در مورد اصلاح کردن در دوران بارداری و اینکه چگونه موهای زائد خود را بدون خطر از بین ببریم، سوال پرسیده می‌شود. مخصوصا موهای زائد قسمت تناسلی یا پاها را چگونه می‌توان در دوران بارداری اصلاح کرد؟ آیا می‌توان از کرم موبر یا موم استفاده کرد؟ رسیدگی شما چگونه است؟ بهترین کاری که قبل از زایمان می‌توان انجام داد چیست و چه زمانی بعد از زایمان می‌توانید اصلاح کنید؟ با ما همراه باشید تا همه چیز را درمورد از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری برای شما بازگو کنیم.

رفع موهای زائد ناحیه تناسلی در دوران بارداری

از بین بردن موی زائد ناحیه تناسلی زنان در دوران بارداری که شکم برجسته شده، پوست حساس می شود و استعداد ابتلا به انواع عفونت ها در بدن مادر به شدت افزایش می یابد، می تواند به یک نگرانی مبدل گردد. هم اکنون می‌خواهیم در مورد همه جوانب اصلاح موی تمام نقاط بدن در هنگام بارداری صحبت کنیم و در آخر نظر صادقانه پزشکان را در این مورد و درباره موهای ناحیه تناسلی خواهیم گفت.

روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در دوران بارداری کاملا بی خطر است اما باید نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

جریان خون در این قسمت در زمان بارداری بیشتر می‌شود و به دلیل فشاری که بارداری به این قسمت وارد می‌کند،‌ باعث می‌شود:

  • در صورت جراحت در این قسمت، خونریزی بیشتری اتفاق می‌افتد و بهبودی آن زمان بیشتری ببرد.
  • هنگام استفاده از محصولاتی چون موم و اپی لیدی و غیره بیشتر احساس درد کنید.
  • ممکن است واکنش‌های متفاوتی به علت افزایش هورمون‌ها صورت گیرد.
  • موهایتان ممکن است به دلیل آن هورمون‌های دوست داشتنی سریع‌تر رشد کنند و متفاوت شوند!

بنابراین ممکن است روال عادی زندگی شما هنگام بارداری دستخوش تغییر شوند.

وقتی از متخصصان در مورد از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری سوال می‌شود، تیغ را پیشنهاد می‌کنند. بیشتر به این علت که دارای مقداری صابون یا ژل است که به ندرت باعث بریدگی می‌شود یا موهای زايد نهفته بر جای می‌گذارد. اگر از این تیغ‌ها استفاده می‌کنید مدلی را انتخاب کنید که برای سهولت اصلاح فوم یا صابون زیاد‌ داشته باشد.

 چگونه در هنگام بارداری اصلاح کنیم؟

اگر به فکر اصلاح نقاط دیگر بدن خود هستید، به قسمت‌هایی که در برنامه روتین شماست می‌پردازم که شامل دست، صورت و دیگر نقاط بدن می‌شود.

اگر از محصول جدیدی برای اصلاح استفاده می‌کنید، قسمت کوچکی از پوست خود را امتحان کنید تا عکس‌العمل پوست‌تان را ببینید و به یاد داشته باشید ممکن است پوست شما هنگام‌ بارداری‌ واکنش متفاوتی نسبت به مواقع دیگر از خود نشان دهد.

 مشکلات اصلاح «قسمت پایین تنه» در دوران بارداری

خلقت موی شرمگاهی دلیلی دارد و بخشی از آن به علت دور نگه داشتن آلودگی از مجرای ادرار است. اگر مدام دچار عفونت دستگاه ادرار می‌شوید،‌ ۱۰۰ درصد به شما پیشنهاد می‌کنم در دوران بارداری مرتبا اصلاح نکنید شاید این کار باعث عفونت شما می‌شود.

آینه بارداری برای اصلاح کردن

اگر می‌خواهید بهتر ببینید، چیزی مثل آینه می‌تواند به شما کمک کند. همچنین اگر در خانه فرزند کوچک دارید در حمام را حتما قفل کنید.

استفاده از کرم‌های موبر در دوران بارداری

بگذارید در مورد کرم‌ها صحبت کنیم. اول اینکه استفاده از کرم در ناحیه تناسلی من را نگران می‌کند و به شخصه هرگز آنها را امتحان نکرده‌ام. فکر نمی‌کنم بارداری زمان مناسبی برای امتحان کردن انواع کرم‌های موبر باشد.

اگر قبل از بارداری از کرم‌های موبر استفاده می‌کردید،‌ باید بگویم در دوران بارداری با احتیاط از آنها استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید، همانطور که قبلا گفتم پوست شما ممکن است در این دوران واکنشی متفاوت از خود نشان دهد.

رشد موهای ناحیه تناسلی در دوران بارداری

رشد مو و همچنین جنس مو در دوران بارداری تغییر می‌کند. این اتفاق طبیعی است. ممکن است این تغییر را روی سر خود نیز احساس کنید. بعد از زایمان که هورمون‌ها به حالت اول برگشت، موها نیز مثل قبل می‌شوند.

اصلاح نکردن موهای ناحیه تناسلی در بارداری

همان کاری را که قبلا انجام می‌دادید، انجام بدهید. اگر نمی‌خواهید اصلاح کنید، دست نگه دارید. اتفاق مهمی نمی‌افتد.

آیا استفاده از دستگاه اصلاح در دوران بارداری بی خطر است؟

همانطور که قبلا گفتم، فقط مراقب باشید و تا جای ممکن هنگام استفاده از این دستگاه احتیاط کنید. اگر خود را مجروح کردید، دست نگه دارید.

استفاده از موم (Wax) در دوران بارداری برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری

بسیاری از بانوان هنگامی‌که باردار هستند، همچنان از Wax استفاده می‌کنند. بهتر است از جایی که در آن اپیلاسیون انجام می‌دهید سوال کنید که در دوران بارداری نیز این کار را انجام می‌دهند یا خیر. برای این کار به سالن قابل اعتمادی که به پاکیزگی اهمیت می‌دهد مراجعه کنید.

استفاده از Wax قبل از زایمان برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بارداری

اگر این کار را در دوران بارداری انجام داده‌اید، مشکلی نیست. اما دقیقا قبل از زایمان این کار را انجام ندهید،‌ مخصوصا اگر مدتی است که از Wax استفاده نکرده‌اید. خطر اینکه بدن شما واکنش خوبی نشان ندهد بالاست و درد زیادی تحمل خواهید کرد.

 اگر قرار است سزارین شوید، ما خودمان محل برش عمل را اصلاح می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم این کار را خودمان انجام دهیم تا اینکه شما برای این کار به خود آسیب بزنید.

مطالعه بیشتر:

موهای زائد شکم در بارداری به چه علت است وآیا رشد آن طبیعیست؟

پرپشت شدن مو در بارداری و ریختن مو پس از زایمان به چه علت است؟

علت عفونت ادراری در بارداری چیست؟ چه علایمی دارد

 منبع: pullingcurls