The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پیشگیری از کرونا در بارداری،راه های پیشگیری از کرونا چیست؟

اگر باردار هستید، احتمالا شیوع بسیار گسترده ویروس کرونا در جهان شما را بیشتر از افراد غیرباردار نگران کرده است. ترس از سلامتی جنین در حال رشد چیزی است که حتی لحظه ای دست از سر شما بر نمی دارد. اما نگران نباشید، باید از این دوران لذت ببرید. در ادامه مطلب راهکارهایی را برای پیشگیری از کرونا در بارداری شرح خواهیم داد.

راه های پیشگیری از کرونا در بارداری

برای احتیاط باید دستورالعمل‌ها را در مورد حفظ فاصله اجتماعی، دوری از مکان‌های شلوغ و افرادی که دارای نشانه‌های بیماری هستند اجرا کنید. برای بانوان باردار بیرون رفتن برای کارهایی مانند خرید، ورزش و مراجعه به پزشک ضروری محسوب می‌شود.

اگر در سه ماهه سوم بارداری هستید (بیش از ۲۸ هفته بارداری) باید حتما از اجتماع دور باشید و هرگونه روابط با اطرافیان را به حداقل برسانید.

همه بانوان باردار باید از دستورالعمل‌های سلامت عمومی انگلیس PHE پیروی کنند:

• دستورالعمل برای فاصله اجتماعی در مورد همه گروه های حساس و از جمله بانوان باردار

• دستورالعمل برای افراد و خانواده‌های آنها با احتمال ابتلا به ویروس کرونا

در ۲۴ مارس اقدامات بیشتری در جهت محافظت از افرادی که در گروه پرخطر این بیماری هستند و همچنین بانوان بارداری که با بیماری‌های قلبی (مادرزادی یا اکتسابی) دست‌وپنجه نرم می‌کنند اعلام شد. اگر باردار هستید و بیماری قلبی دارید برای نجات جان خود حتما این اقدامات را جدی تر بگیرید.

چه کاری می توانم انجام دهم تا خطر ابتلا به ویروس کاهش یابد؟

مهمترین کار پیروی از دستورالعمل‌های دولت است. مواردی که شامل بانوان باردار و دیگر اعضای خانواده آنها می‌شود شامل نکات زیر است:

• شستشوی مکرر دست‌ها

• هنگام سرفه یا عطسه شما یا هرکدام از اعضای خانواده از دستمال استفاده کنید، سپس دستمال را دور انداخته و دستان خود را شستشو دهید.

• از تماس با کسی که نشانه‌های ویروس دارد پرهیز کنید. نشانه‌ها شامل تب و سرفه‌های جدید و مداوم است.

• تا جایی که امکان دارد از از وسایل نقلیه عمومی برای کارهای غیرضروری استفاده نکنید.

• اگر امکان دارد در منزل کار کنید.

• از اجتماعات بزرگ و کوچک در اماکن عمومی خودداری کنید، توجه داشته باشید که کافه‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و مکان‌های مشابه در حال حاضر تعطیل هستند زیرا بیماری در فضاهای بسته‌ای که افراد در آن جمع می‌شوند به راحتی گسترش پیدا می‌کند.

• از جمع شدن با دوستان و خانواده بپرهیزید و با استفاده از تکنولوژی از راه دور مانند تلفن، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با هم در ارتباط باشید.

• در جهت پیشگیری از کرونا در بارداری، با پزشک عمومی یا برای کارهای ضروری دیگر خود از تلفن یا سرویس‌های آنلاین استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید:

1- چطور سیستم ایمنی را تقویت کنیم و علت اصلی تغییرات سیستم ایمنی چیست؟

2- ویروس کرونا، نشانه های فرد مبتلا به ویروس کرونا چیست؟

3- کرونا در بارداری و لزوم رعایت بهداشت بیشتر مادران باردار

4- استرس کرونا ویروس را چگونه کنترل کنیم؟

منبع: rcog.org.uk