The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود؟

سقط جنین فقط به دلیل مشکلات هورمونی یا جسمی رخ نمی‌دهد. این اتفاق می‌تواند به دلیل وضعیتی به نام بارداری پوچ نیز باشد که تشخیص آن در مادران باردار در چند هفته اول بارداری بسیار سخت است. در ادامه این مطلب در مورد بارداری پوچ و علائم بارداری پوچ و درمان آن بیشتر خواهید دانست. بعلاوه به شما خواهیم گفت که علائم بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود. بنابراین اگر می خواهید بدانید که بارداری پوچ چیست و بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 بارداری پوچ چقدر شایع است؟

بارداری پوچ گاهی به قدری زود اتفاق می‌افتد که شما حتی متوجه باردار بودن خود نمی شوید. حدود ۴۵ تا ۵۵ درصد کل سقط جنین‌ها ناشی از این عارضه است. در واقع یکی از دو سقط جنین در سه ماهه اول بارداری به دلیل بارداری پوچ اتفاق می‌افتد.

 بارداری پوچ کی سقط می شود و تجربه سقط بارداری پوچ چگونه است؟

در برخی موارد علائم اوایل بارداری همچنان ادامه می یابد و مادر فکر می کند همه چیز طبیعی است. علت این امر میزان گونادوتروپین کوریونیک (GHC) انسانی است که همچنان در حال افزایش است. این نوع سقط جنین توسط سونوگرافی در هفته هشتم بارداری تشخیص داده می‌شود. سونوگرافی یک کیسه بارداری بزرگ را نشان می‌دهد، اما هیچ جنینی وجود ندارد. بعضی اوقات خانم ها علائم بارداری پوچ را (از آنجایی که زن به احتمال زیاد از بارداری خود بی خبر است) به دلیل گرفتگی شکم و لکه بینی و خونریزی با علائم دیسمنوره (قاعدگی دردناک) اشتباه می‌شود. این بارداری با دفع لایه‌های رحم از بدن پایان می یابد و شما عادت ماهانه‌ای خواهید داشت که سنگین‌تر از حد معمول است.

 بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود؟

اگر در سونوگرافی هفته 6 هفتم تا 8 بارداری، ساک حاملگی خالی باشد، به شرطی که سن بارداری شما صحیح محاسبه شده باشد، مساله بارداری پوچ مطرح خواهد شد.

نکاتی برای جلوگیری از تشخیص اشتباه بارداری پوچ

در اینجا نکاتی ذکر شده است که هر مادر باردار برای جلوگیری از تشخیص اشتباه بارداری پوچ باید به خاطر داشته باشد. بدن یک مادر می‌تواند علائمی را نشان دهد که قابل پیش بینی نیست. از این رو همیشه بهتر است صد در صد از این شرایط اطمینان حاصل شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

  • ممکن است ایده خوبی باشد که تا هفته هفتم برای انجام سونوگرافی صبر کنید. در صورت وجود علائم، ممکن است نیاز به انجام سونوگرافی زودتر باشد.
  • همیشه می‌توانید برای تایید نتیجه، مراجعه به یک پزشک دیگر را هم در نظر بگیرید.

راه‌های درمان بارداری پوچ چیست؟ آیا دارو برای سقط بارداری پوچ موثر است؟

در اکثر موارد، بارداری پوچ نیازی به درمان ندارد، زیرا بدن با تشخیص اینکه جنین در حال رشد نیست، به طور خودکار بافت را دفع می‌کند. با این حال، پزشک متخصص زنان هنگام تشخیص شرایط، مجبور به انجام اقداماتی از قبیل اقدامات زیر خواهد بود:

  • دارو: ممکن است داروی میزوپروستول یا سیتوتک را برای شما تجویز کند، که باعث سقط جنین می‌شود. می‌توان آن را به صورت خوراکی مصرف کرد یا از طریق گذاشتن در واژن. طی ۲ تا ۳ روز خونریزی رخ می‌دهد. در نظر داشته باشید که این داروها ممکن است باعث حالت تهوع، اسهال یا گرفتگی شدید شکم شوند.
  • اتساع و کورتاژ (C&D): این یک عمل جراحی برای تمیز و خارج کردن بافت جنینی است. این عمل گاهی با استفاده از بی حسی و بیشتر اوقات با داروهای آرام بخش انجام می‌شود. دهانه رحم با یک وسیله جراحی باز می‌شود و بافت به وسیله ساکشن برداشته یا خارج می‌شود. اگرچه در این روش هیچ گونه عارضه‌ای وجود ندارد، ممکن است مشکلاتی از قبیل سوراخ شدن رحم، خونریزی یا سندروم آشرمن به وجود بیآید.
  • خروج طبیعی بافت: می‌توانید منتظر بمانید تا سقط جنین به طور طبیعی اتفاق بیفتد، اما این ممکن است موجب افزایش اضطراب شما شود. همچنین این احتمال وجود دارد که حتی پس از انتظار، به دلیل باقی ماندن بافت‌ها شما نیاز به مداخله پزشکی داشته باشید. خروج طبیعی بافت‌ها ممکن است تا دو هفته طول بکشد. تنها فایده انتظار این است که هیچ گونه عارضه ناشی از جراحی و داروها را نخواهید داشت.

سقط جنین در بارداری پوچ چه تفاوتی با سقط جنین از دست رفته دارد؟

در یک بارداری بدون جنین یا پوچ، کیسه بارداری ایجاد می‌شود، با این وجود جنین در داخل آن وجود ندارد و تنها از طریق سونوگرافی تشخیص داده می‌شود. این می‌تواند به معنای یکی از این دو حالت باشد، اینکه جنین به وجود آمده اما یا رشد نکرده یا در مراحل اولیه در داخل رحم جذب شده است. در اکثر موارد، مادر باردار در خانه دچار سقط جنین طبیعی می‌شود که جنینی خارج نمی‌شود، زیرا در رحم جذب شده و رشد نکرده. با این حال، بافت‌های بارداری مانند لخته‌های ضخیم ظاهر می‌شوند. بعضی اوقات ممکن است به مادران باردار توصیه شود که اگر انتظار برای سقط خطرناک است، از یکی از روش‌ها برای سقط استفاده کند.

در حالی که در بارداری پوچ جنین تشکیل نمی‌شود، در سقط جنین از دست رفته، جنین در اوایل بارداری می‌میرد. سقط جنین از دست رفته، به نام سقط خاموش نیز شناخته می‌شود، زیرا بدن در تشخیص مرگ و میر جنین ناکام است و همچنان به تولید هورمون‌های بارداری ادامه می‌دهد. جفت سالم و کامل است و علائم بارداری معمولاً پا برجاست. سقط جنین معمولاً با عدم وجود ضربان قلب جنین در سونوگرافی تشخیص داده می‌شود. در این حالت، بر اساس توصیه پزشک، جنین می‌تواند به طور طبیعی از طریق یک روش توصیه شده توسط پزشک خارج شود. 

حال که می دانید بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود، نیازی به نگرانی بیش از حد نیست. بعلاوه برای جلوگیری از استرس توصیه می کنیم زودتر از هفته 8 سونوگرافی نروید.

 بیشتر بدانید:

بارداری پوچ چیست و چه علائمی به همراه دارد؟

  منبع: parenting.firstcry