The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

استرس کرونا ویروس را چگونه کنترل کنیم؟

امروزه بسیاری از مردم جهان درگیر موقعیت های استرس زای گوناگون مثل شیوع کرونا ویروس قرار دارند که طبیعی است. اما برای مدیرت استرس این روزها کافیست به نکات ساده زیر توجه داشته باشید تا این شرایط بحرانی را به سلامت پشت سر گذاریم. توصیه های بهداشتی را رعایت کنید، دستان خود را مرتب با صابون بشویید و دهان و بینی خود را هنگام عطسه یا سرفه بپوشانید، همچنین گوشت و تخم مرغ را قبل از مصرف کاملا بپزید و فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوید. از افرادی که علائمی شبیه آنفولانزا دارند، فاصله بگیرید و از تماس محافظت نشده با حیوانات وحشی و اهلی خودداری نمایید. استرس خود را کنترل کنید، مدیریت استرس در مواجهه با کرونا در سلامتی شما نقش مهمی دارد.  

 مدیریت استرس در مواجهه با کرونا ویروس 

  • احساس غم، استرس، استیصال، ترس و خشم در مواجهه با یک بحران، کاملا طبیعی است. صحبت با دوستان و نزدیکان کمک کننده است. با آنان در ارتباط باشید.

  • اگر الزم است در خانه به سر ببرید، سبک زندگی سالم خود را حفظ کنید: تغذیه مناسب، خواب، ورزش و گفتگو با اعضا منزل، تماس با دوستان و نزدیکان از طریق تلفن و ایمیل.

  • برای رفع احساسات منفی خود سراغ سیگار، مشروبات الکلی یا سایر مواد مضر نروید. اگر نگران هستید با مشاوران یا سایر متخصصان این حوزه صحبت کنید. مراکز بهداشتی مربوط به خدمات کرونا را شناسایی کنید تا در صورت لزوم بدانید که به کجا مراجعه کنید و چگونه تقاضای کمک کنید.

  • اطلاعات موثق دریافت کنید اطلاعاتی که به شما کمک کند سطح خطر را به درستی تعیین کنید تا در ادامه، احتیاط های معقولی را در پیش بگیرید. منابع معتبر را بیابید منابعی نظیر سایت سازمان جهانی بهداشت یا وزارت بهداشت.

  • وقت کمتری را صرف آن دسته از اخبار کرونا کنید که باعث می شوند خود و سایر اعضا خانواده تان غمگین شوید.

  • روی مهارت های خود حساب کنید تا در صورت نیاز با بکارگیری آنها از پس موقعیت های پرخطر برآمدید. از مهارت های خود برای غلبه بر احساسات منفی ناشی از شیوع کرونا نیز بهره ببرید.

مدیریت استرس در مواجهه با کرونا به همراه رعایت توصیه های بهداشتی، وضعیت جسمی و روانی شما را برای مقابله با کرونا ویروس در شرایط بهتری قرار می دهد.     

مطالعه بیشتر:

کرونا در بارداری و لزوم رعایت بهداشت بیشتر مادران باردار

ویروس کرونا، نشانه های فرد مبتلا به ویروس کرونا چیست؟

چه خوراکی هایی سیستم ایمنی را تقویت میکند؟

منبع:    www.who.int ترجمه و تهیه:حسین ناصری