The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

گوش درد در بارداری و درمان خانگی گوش درد در بارداری چیست؟

دردهای بسیار ساده و پیش پا افتاده در دوران بارداری می توانند به یک مساله جدی تبدیل شوند، زیرا بسیاری از داروها، درمان ها، عکس برداری ها و ... در این دوران ممنوع است و شما نمی توانید از آنها برای درمان دردهای خود کمک بگیرید. یکی از بیماری هایی که ممکن است در دوران بارداری شما را گرفتار کند گوش درد است، در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه با کمک روش های خانگی می توانید گوش درد در بارداری را درمان کنید.

درمان خانگی گوش درد در بارداری

برای درمان گوش درد در بارداری بهتر است از درمانهای خانگی استفاده کنید. گوش درد می تواند به دلیل تشکیل موم در کانال گوش و یا به علت ابتلای به عفونت گوش رخ دهد. بعضی اوقات، ممکن است نحوه خوابیدن یا قرار گرفتن سر به گونه ای باشد که به گوش فشار وارد شده و التهاب ایجاد کند. بسیاری از مادران در دوران بارداری از مصرف داروهای شیمیایی خودداری می کنند و بیشتر برای تسکین درد و ناراحتی به درمان های خانگی روی می آورند.

استفاده از گرما برای تسکین گوش عفونی، روش موثری است. به این منظور، یک بطری را با آب داغ پر کنید و دور آن دستمال نمدار بپیچید. گوش را با این بطری کمپرس کنید یا وقتی به پهلو می خوابید سرتان را روی بطری قرار دهید. بیشتر بطری های آب به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند گوش و نواحی اطراف آن مانند فک را که ممکن است درد داشته باشد، پوشش دهند.

سه قطره عصاره سیر در گوش بچکانید. ممکن است گوش درد شما ناشی از عفونت گوش باشد. سیر دارای خواص ضد باکتریایی بوده و عفونت را از بین می برد. در سال 2007 گزارشی در مجله معتبر علوم دارویی منتشر گردید که براساس آن مصرف فقط یک دوز روغن سیر حاوی سه قطره می تواند در رفع عفونت گوش مؤثر باشد. عصاره سیر یک درمان خانگی بی خطر است، اما اگر دامنه یا شدت عفونت مشخص نباشد، نمی توان به درستی گفت آیا درمان خانگی برای رفع عفونت مؤثر خواهد بود یا خیر.

موم گوش

تشکیل موم در گوش باعث گوش درد شده و حتی در مواردی سخت می شود و انسداد ایجاد می کند، روزی دو بار، دو قطره روغن زیتون یا روغن های مینرال (معدنی) در گوش بچکانید تا درد فروکش کند. روغن موم را نرم و آن را از گوش خارج می سازد. اگر بعد از هفت روز استفاده از داروی خانگی هنوز احساس درد دارید، به پزشک مراجعه کنید. شاید لازم باشد موم سخت شده توسط پزشک برداشته شود.

میتوانم برای گوش درد استامینوفن بخورم؟

برای تسکین گوش درد در بارداری و دردهایی که همراه با آن ایجاد می شود، یک دوز استامینوفن ساده مصرف کنید. این مسکن برای تسکین دردهای جزئی در دوران بارداری نسبتاً بی خطر است. مقدار دوز مصرفی شما نباید از حداکثر مقدار توصیه شده بر روی برچسب محصول یا آنچه پزشک نسخه می کند، بیشتر باشد.

از رسیدن آب به گوش خودداری کنید. آب زیاد در گوش باعث گوش درد شده و محیط گرم و مرطوب در گوش زمینه پرورش باکتری ها است.

اگر سابقه گوش درد دارید، از گوش گیرهایی که مانع نفوذ آب به درون گوش می شود، استفاده نکنید زیرا اگر منشاء گوش درد شما تشکیل موم در گوش باشد، این گوش گیرها موم را جلو هل داده و آن را به کانال گوش منتقل می کنند، در این صورت درد و فشار بیشتری به وجود می آید.

درمورد مصرف دارو هنگام گوش درد در بارداری به یاد داشته باشید که در صورت بارداری یا شیردهی، همیشه قبل از مصرف هرگونه دارو یا استفاده از درمانهای جایگزین حتما با پزشک خود مشورت کنید.

 

بیشتر بدانید:

1- درمان وزوز گوش در بارداری ، ۵ راه برای درمان وزوز گوش چیست؟

2- درمان گلو درد در بارداری با شش درمان خانگی موثر

3- پرسش و پاسخ های کاربردی در دوران بارداری

4- گرفتگی گوش ها در بارداری، مشکل چیست؟

منبع: leaf