The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بازی با نوزاد دو ماهه ، روش ها و نحوه بازی با نوزاد دو ماهه

شاید به نظرتان عجیب باشد اما اگر نوزاد دو ماهه ای در منزل دارید وقت آن رسیده که بازی کردن با او را آغاز کنید. بازی با نوزاد دو ماهه سبب پرورش خلاقیت و هوش او شده و به تحکیم روابط بین نوزاد و والدین کمک خواهد کرد. در این متن انواع روش و نحوه بازی با نوزاد دو ماهه را برای شما بازگو می کنیم.

بازی با نوزاد دو ماهه

دو بازی جالب برای نوزاد در طول هفته اول و دوم

بازی صداها

نوزاد در هنگام تولد از شنیدن سروصداهای ناگهانی دچار وحشت می شود. ولی به مرور این وحشت از میان رفته و جای خود را به لذت از حس شنوایی می بخشد. به این ترتیب نوزاد به شنیدن صداهایی مانند مانند خش خش، جیر جیر و تق تق علاقه بسیار نشان می دهد. دیدن اینکه چه اشیائی تولید صدا می کنند به نوزاد شما کمک می کند که بتواند سایر ارتباطات موجود میان اشیاء مختلف را نیز درک کند.

مزایا: تقویت حس شنوایی، درک مفهوم علت و معلول

وسایل مورد نیاز: اشیاء ساده ای مانند کاغذ و یا سلوفان که موقع مچاله شدن صدا ایجاد می کنند. و همچنین اسباب بازی های نرمی که موقع فشار دادن باعث ایجاد صدا می شوند.

با دقت به اشیاء اطراف خود تعداد بسیاری از وسایل مختلف مانند کاغذ که موقع مچاله شدن ایجاد صدا می کند و یا اسباب بازی های صدادار و موزیکال را جمع آوری کنید. در کنار نوزاد خود نشسته و یا دراز بکشید. کاغذ، فویل و اسباب بازی را به نوبت فشار دهید تا نوزاد بتواند صدای آنها را بشنود. سعی کنید ترتیب تولید صداها را به طور مرتب عوض کنید تا شنیدن صدای آنها همچنان برای نوزاد جذاب باشد.

در مرحله بعد وسایل را در دستان نوزاد قرار داده و به او کمک کنید که خودش صداها را تولید کند. اکنون می توانید شادی نوزاد از درک این موضوع که خودش باعث ایجاد صداها شده است را تماشا کنید! برای بازی با نوزادان دو ماهه یا بازی با کودک دو ماهه با کمک کاغذها، مراقب لبه های تیز کاغذ و ... باشید!

بازی بنشین و بخواب

نوزاد شما تا چند ماه آینده همچنان قادر به نشستن نخواهد بود ولی با قوی شدن عضلات کمر و گردن مهارت نشستن به تدریج در نوزاد شکل می گیرد. احتمالا شما نیز با نگاه به نوزاد خود متوجه شده اید که او چقدر مشتاق تماشای دنیای اطراف خود از زاویه قائم تری است!

مزایا: کمک به رشد مهارت های حرکتی

وسایل مورد نیاز: به وسیله خاصی نیاز ندارد

نوزاد خود را به پشت خوابانده و بدنش را بر روی بالش کمی بالا ببرید. روبروی او بنشینید و دستهایش را محکم در دستان خود نگه دارید. به آرامی او را به سمت خود و به بالا بکشید تا در وضعیت نشسته قرار گیرد. مطمئنا دیدن چهره نوزاد هنگامی که دنیا را از زاویه جدیدی می بیند باعث لذت بسیاری در شما خواهد شد. سپس به آرامی او را پایین ببرید و تا زمانی که این بازی برایش سرگرم کننده است آن را تکرار کنید.

به تدریج که نوزاد به این بازی عادت می کند هربار او را به مدت بیشتری در وضعیت نشسته قرار دهید. هنگام قرار گرفتن در وضعیت نشسته برایش شعر و ترانه های کودکانه بخوانید. همزمان با خواندن شعر بازوهای نوزاد را یکی پس از دیگری و به طور متناوب به حالت پارو زدن قایق آرام به سمت خود بکشید. سرانجام نوزاد را بر روی بالش پایین بیاورید تا هر دو بتوانید کمی استراحت کنید.

نکته: به خاطر داشته باشید که هر نوزاد آهنگ رشد مخصوص به خود را دارد. بنابراین چنانچه نوزادتان برای انجام فعالیت های این هفته آماده نیست، نگران نباشید می توانید این بازی ها را در طول هفته های بعد انجام دهید. زیرا برخی نوزادان به روش های بازی با نوزاد دو ماهه در سه ماهگی حتی چهارماهگی علاقه نشان می دهند.

مطالعه بیشتر:

بازی با نوزاد یک ماهه و پرورش ذهن نوزاد چگونه است؟

بهترین بازی برای نوزاد سه ماهه تا نه ماهگی

بهترین بازی برای نوزاد از تولد تا سه ماهگی

?پرسش و پاسخ های بازی با نوزاد دو ماهه

آیا دو ماهگی برای شروع بازی کردن با نوزاد زود نیست؟

خیر. هیچ زمانی برای بازی با نوزاد زود نیست و شما می توانید حتی در یک ماهگی بازی با نوزاد را شروع کنید.

آیا بازی با نوزاد دو ماهه او را بد خلق نمی کند؟

خیر. بازی سبب بدخلق شدن نوزاد نمیشود.

آیا بازی کردن با نوزاد دو ماهه در هوش او اثری دارد؟

بله. یکی از روش های پرورش هوش و خلاقیت نوزادان بازی کردن است.

نوزاد دو ماهه ای دارم که موقع بازی کردن همش نق میزنه، چرا؟

بازی باید در مواقعی انجام شود که نوزاد خواب کافی داشت، شکمش سیر است و پوشک تمیز دارد. بعلاوه مواردی همچون دلدرد و .. را نیز باید بررسی کنید.

منبع: بی بی سنتر