The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین بازی برای نوزاد از تولد تا سه ماهگی

برای بازی با نوزاد هیچ وقت زود نیست. بازی با نوزاد نه تنها مهارت های شناختی و نیز توانایی های جسمی او را تقویت می کند، بلکه به تحکیم روابط عاطفی بین نوزاد و والدین کمک بسیار زیادی خواهد کرد. حتی نوزادان نیز بازی کردن را دوست دارند. در این مطلب مجموعه ای از موارد بهترین بازی برای نوزاد از تولد تا سه ماهگی گرد آوری شده است.

بهترین بازی برای نوزاد

موقعی که دخترم سه ماهه بود یک عروسک پشمی داشت که اسمش را "هاپو کوچولوی خش خشی" گذاشته بودیم. جنس پارچه عروسک طوری بود که موقع فشار دادن یا مچاله کردن خش خش صدا می داد. ما این عروسک را مقابل صورت دخترم نگه می داشتیم و او هر بار با دیدن این عروسک و صدایی که از آن تولید می شد می خندید. در واقع شاید هم رنگ های متضاد عروسک بود که خیلی توجه دخترم را به خود جلب می کرد. من همیشه از زبان سگ با دخترم صحبت می کردم و به این ترتیب این ایده را به دخترم منتقل می کردم که یک توله سگ واقعی چگونه به نظر می رسد و یا اگر می توانست صحبت کند چه چیزهایی به دخترم می گفت. دکتر میشل گروس، متخصص روان شناسی رشد و مدیر مرکز تحقیقاتی بیماری های کودکان در این باره می گوید: "نوزادان بسیار کنجکاو و مشتاق یادگیری اند. بر این اساس نحوه تعامل شما با نوزاد، خنداندن و خوشحال کردن او و همچنین فراهم کردن فرصت هایی برای بازی و یادگیری نگرش او را نسبت به جهان هستی تا پایان عمر پی ریزی خواهد کرد."

بنا به گفته گروس درست است که با کمک یک اسباب بازی خاص مانند خرس عروسکی می توان توجه نوزاد را به خود جلب کرد ولی با این حال شما نباید توانایی خود را در ایجاد لبخند بر لبان نوزاد دست کم بگیرید. بسیاری از رفتارهای شما مانند خندیدن، تقلید صداهای مختلف و یا گرد و گشاد کردن چشم هایتان می توانند به راحتی باعث سرگرم شدن نوزاد شوند. در ادامه متن به بحث در رابطه با اینکه چه چیزهایی و چگونه می توانند در سنین مختلف باعث تفریح و خنداندن نوزادان شوند می پردازیم.

بهترین بازی برای نوزاد، از بدو تولد تا 3 ماهگی

• بازی های مورد علاقه نوزاد: تحریکات لمسی، تماشای چهره خندان شما، راحتی و آرامش روزمره

• مهارت های ارتباطی نوزاد: در آغوش گرفتن و نوازش نوزاد به او احساس امنیت می بخشد که در ایجاد حس خوشبختی در نوزاد بسیار حیاتی است. نوزاد در دو ماهگی از آهنگ رشد سریع تری برخوردار است. به مرور حس بینایی او تکامل یافته و به جایی می رسد که می تواند اشیاء و یا افراد در حال حرکت را با نگاه خود دنبال کند. این امر سبب می شود که او شیفته تماشای محیط پیرامون خود شود.

• بازی های متناسب با این سن: کاترین گروس متخصص طب اطفال از مرکز رشد کودکان میامی آمریکا در این باره می گوید:" سعی کنید نوزاد را محکم در آغوش خود گرفته و برایش شعر و ترانه های کودکانه بخوانید. در این سن نوزاد به تماشای چهره بزرگترها بسیار علاقمند می شود . بنابراین به چشمان نوزاد نگاه کرده و در همان حال در مورد کارهای روزمره خود، خریدهایی که انجام داده اید و یا وقت ملاقاتی که دارید با او صحبت کنید."

نوزاد در حدود دو ماهگی می تواند لبخند بزند. هنگامی که رنگ هایی با کنتراست بالا را در مقابل چشمان او قرار می دهید با خوشحالی شروع به سروصدا می کند. سعی کنید یک اسباب بازی متحرک را بالای گهواره او آویزان کنید. او از دیدن حرکت اسباب بازی لذت بسیاری خواهد برد.

بهترین بازی برای نوزاد سه ماهه بازی های تقلیدی است. حتی در این سن نیز نوزادان بازی تقلید را دوست دارند. او در این سن بازی تقلید را با گرد کردن لب ها و بیرون آوردن زبان انجام می دهد. جودیت مایرز استاد و متخصص روان شناسی کودک در بخش رشد کودک و مطالعات خانواده در دانشگاه پردو واقع در ایالت ایندیانای آمریکا در این باره توصیه می کند:" برای انجام بازی تقلید با نوزاد در مقابل صورت او قرار بگیرید. مستقیم به چشمان او نگاه کرده و لب های خود را به حالت گفتن کلمه O گرد کنید. همچنین می توانید این کار را با بیرون آوردن زبان انجام دهید. سپس کمی صبر کرده و ببینید که آیا نوزاد به تقلید از شما این کار را انجام می دهد یا خیر.

با کمی شوخی و شادی روز را برای نوزاد خود جذاب و سرگرم کننده کنید. به عنوان مثال موقعی که نوزاد از خواب بیدار می شود با صدای بلند به او سلام کنید. موقع پوشاندن لباس برایش آواز بخوانید. و یا در هنگام حمام کردن نوزاد با آب ریختن بر روی شکمش او را بخندانید. تمام این موارد ساده بهترین بازی برای نوزاد دلبند شما است.

بهترین اسباب بازی برای نوزاد جغجغه است. نوزاد در سه ماهگی می تواند به کمک شما یک جغجغه را در دست بگیرد. ولی با این حال این نکته که خود او عامل تکان خوردن و ایجاد سروصدای جغجغه است هنوز برای او قابل درک نیست. شاید برای شما خیلی ساده به نظر بیاید اما بازی با یک جغجغه رنگی رنگی خود بهترین بازی برای نوزاد شما در این سن محسوب می شود.

 

مطالعه بیشتر:

بازی با نوزاد سه ماهه ، 8 بازی برای پروش هوش و مهارت نوزاد

بازی با نوزاد یک ماهه و پرورش ذهن نوزاد چگونه است؟

بازی با نوزاد هشت ماهه ،روش هایی برای بازی با نوزاد هشت ماهه

?پرسش و پاسخ های بازی با نوزاد تازه متولد شده تا 3 ماهگی

بهترین اسباب بازی برای نوزاد سه ماهه چیست؟

جغجغه رنگی بهترین اسباب بازی برای نوزاد سه ماهه است.

چجوری با نوزاد دو ماهه بازی کنیم؟

نوزاد در حدود دو ماهگی می تواند لبخند بزند. هنگامی که رنگ هایی با کنتراست بالا را در مقابل چشمان او قرار می دهید با خوشحالی شروع به سروصدا می کند. سعی کنید یک اسباب بازی متحرک را بالای گهواره او آویزان کنید. او از دیدن حرکت اسباب بازی لذت بسیاری خواهد برد.

چگونه با نوزاد یک ماهه بازی کنیم؟

با کمی شوخی و شادی روز را برای نوزاد خود جذاب و سرگرم کننده کنید. به عنوان مثال موقعی که نوزاد از خواب بیدار می شود با صدای بلند به او سلام کنید. موقع پوشاندن لباس برایش آواز بخوانید. و یا در هنگام حمام کردن نوزاد با آب ریختن بر روی شکمش او را بخندانید. تمام این موارد ساده بهترین بازی برای نوزاد دلبند شما است.

بهترین بازی برای نوزاد سه ماهه چیست؟

بهترین بازی برای نوزاد سه ماهه بازی های تقلیدی است. حتی در این سن نیز نوزادان بازی تقلید را دوست دارند. او در این سن بازی تقلید را با گرد کردن لب ها و بیرون آوردن زبان انجام می دهد.

منبع: پرنتس