The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر مصرف اسید فولیک در بارداری بر فشار خون نوزاد

یافته های تازه نشان می دهند، مصرف بالای مکمل اسید فولیک توسط مادران در دوران بارداری ممکن است به ابتلا فشار خون بالای فرزندان مادرانی که از بیماری قلبی رنج می برند کمک کند.

فشار خون بالا در کودکی با ابتلاء به این بیماری در بزرگسالی ارتباط دارد و خطر ابتلاء به بیماری های قلب و عروق، سندروم متابولیک، بیماری کلیوی و بروز سکته مغزی را افزایش می دهد.

احتمال متولد شدن فرزندان مبتلا به فشار خون بالا در زنانی که عوامل خطرزا مانند دیابت، چاقی و اختلالات فشار خون و ابتلاء به بیماری قلبی در طول دوران بارداری تهدیدشان می کند بسیار زیاد است.

آمار ابتلاء کودکان به افزایش فشار خون، به خصوص در میان آمریکایی های آفریقایی تبار، از دهه 80 میلادی افزایش یافت.

پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه می سی سی پی با همکاری محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات بیش از هزار و 200 نوزاد اسپانیایی و آمریکایی آفریقایی تبار مبتلا به فشار خون بالا که میزان درآمد مادران شان اندک بود دریافتند، بیش از 70 درصد مادرانی که عوامل خطرزای ابتلاء به بیماری قلبی تهدیدشان می کند فرزندان شان از فشار خون بالا رنج می برند.

دکتر ژیائوبین وانگ، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه می سی سی پی و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان داد، ریشه ابتلاء کودکان به بیماری های مختلف را باید در والدین به خصوص مادران جست و جو کرد. "

منبع: upi