The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

فرزندتان واقعا به مواد غذایی حساسیت دارد؟

یافته های تازه نشان می دهند، برخی از افراد درباره حساسیت های غذایی دچار بد فهمی هستند و حتی پزشکان نیز در تشخیص این واکنش طبیعی بدن با مشکل مواجه می شوند.

دکتر اسکات شیندر، محقق ارشد آکادمی پزشکان اطفال آمریکا و سرپرست این مطالعه گفت:" بسیاری از افراد فکر می کنند به مواد غذایی حساسیت دارند، اما واقعیت چیز دیگری است. "

او افزود:" اکثریت افرادی که در خیابان ها راه می روند به سوال " آیا به مواد غذایی حساسیت دارید؟ " پاسخ مثبت می دهند. اما حساسیت داشتن واقعی در نتیجه واکنش نشان دادن سیستم ایمنی بدن به مواد غذایی خاص بروز می کند. تعداد زیادی از افراد به محض این که پس از مصرف برخی از مواد غذایی با مشکلاتی مواجه می شوند با قاطعیت اعلام می کنند حساسیت دارند."

افرادی که از حساسیت به مواد غذایی واقعی رنج می برند باید برخی از مواد غذایی خاص را از رژیم غذایی شان حذف کرده و داروی تزریقی اپینفرین را همراه داشته باشند.

نتایج مطالعه محققان آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نشان داد، برخی از پزشکان از تشخیص صحیح حساسیت به مواد غذایی عاجز هستند.

پژوهشگران دریافتند، 38 درصد پزشکان تجویز کردن آزمایش خون یا آزمون قرمز شدن پوست را برای تشخیص حساسیت به مواد غذایی کافی می دانند که نادرست است.

دکتر شیندر ادامه داد:" مشکل اینجا است که افراد می توانند با استفاده از مواد غذایی مشخص نتیجه آزمایش را بدون بروز دادن علایم و نشانه های حساسیت مثبت کنند. بهترین روش تشخیص حساسیت داشتن به مواد غذایی انجام دادن چالش مواد غذایی است که باید توسط متخصص حساسیت انجام شود. اگر یکی از اعضای خانواده کودک از حساسیت به مواد غذایی رنج می برد به احتمال بسیار زیاد کودک نیز از آن رنج می برد. "

دکتر بروس لنسر، مدیر بخش حساسیت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا گفت:" یافته ها و دستورالعمل های تازه نشان می دهند به کودکانی که به بادام زمینی حساسیت دارند باید از چهار ماهگی این ماده غذایی را به او خوراند. "

او افزود:" مادر باید مقدار اندکی از کره بادام زمینی را در شیر ترکیب کرده به فرزندش بخوراند. این کار، حساسیت مواد غذایی نوزاد را به صورت طبیعی درمان خواهد کرد. "

مطالعه بیشتر:

1- حساسیت فرزندتان به پنی سیلین واقعی است؟

2- کودکانی که حساسیت غذایی دارند مضطرب هستند

3- کنترل علایم حساسیت کودکان با تزریق داروی اپیفرین

منبع: healthday