The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کودکانی که حساسیت غذایی دارند مضطرب هستند

کودکانی که از حساسیت غذایی رنج می برند بیش از سایر همسالان شان که چنین نیستند مضطرب هستند و از تحقیر اجتماعی وحشت دارند.

57 درصد کودکانی که از این نوع حساسیت رنج می برند مضطرب هستند در حالی که 48 درصد کودکانی که چنین نیستند با این اختلال روانی دست و پنجه نرم می کنند.

پژوهشگران معتقدند، کودکان مبتلا به حساسیت احساس می کنند با دیگران تفاوت دارند. این حس زمینه مضطرب شدن شان را فراهم می کند.

دکتر رن گودوین، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه کلمبیا و سرپرست این مطالعه گفت:" مدیریت حساسیت غذایی هزینه زیادی روی دست والدین گذاشته و باعث مضطرب شدن آنها و فرزندشان می شود. "

دانشمندان مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات پزشکی بیش از 80 کودک چهار تا 12 ساله سالم و مبتلا به حساسیت غذایی دریافتند، مبتلایان به حساسیت غذایی که با آسم نیز دست و پنجه نرم می کنند، بیش از همه مضطرب هستند.

دکتر گودوین ادامه داد:" مدیریت یک وضعیت بالقوه تهدید کننده زندگی ممکن است اضطراب آور باشد. والدین باید با همکاری پزشکان متخصص اطفال و روان شناسی این اختلال را کنترل کنند تا از بروز مشکلات عدیده پیشگیری شود. "

مطالعه بیشتر:

1- فرزندتان به شیر گاو حساسیت دارد؟

2- کاهش بروز حساسیت در فرزند با مصرف آجیل توسط مادران

منبع: daily mail